Hardware kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GooGooJansen

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo,

Ik heb een probleem met een computer. Ik start de computer op, doet netjes alles. Maar na het Laadscherm van Windows XP start die opnieuw op. Zo gaat dat steeds door. Weet iemand het probleem? Zou het aan de Hardware kunnen liggen?

GooGooJansen

Hallo,

Ik heb een probleem met een computer. Ik start de computer op, doet netjes alles. Maar na het Laadscherm van Windows XP start die opnieuw op. Zo gaat dat steeds door. Weet iemand het probleem? Zou het aan de Hardware kunnen liggen?

GooGooJansen

Ik heb het probleem ook gehad dat als hij bij het welkom-scherm komt en dat hij daarna opnieuw op deed starten. Later bleek dus toen ik hem naar de computerwinkel bracht dat de harde schijf stuk wass(er zat nog garantie op dus dan ga ik er niet mee klooien). Dus ik denk dat je het daar moet zoeken. Eventueel kun je de Norton systemworks cd er in doen bij het opstarten soms kan die het probleem wel verhelpen. En als daar ook niets gebeurt is waarschijnlijk de harde schijf stuk. Maar hoe je de gegevens van de oude harde schijf afhaald weet ik zo ook niet. Dat moet ik nog leren tijdens mij studie

Start het prachtig systeem nog wel op in "veilige modus" [F8 aantal keren drukken tijdens opstarten]? Zo ja dat is er hoogstwaarschijnlijk een driver corrupt of beschadigd.....

Nee, helaas werkt het niet. Ik heb een Fout-opsporingsmodus gedaan. Geen fouten gevonden. Active Directory teruggezet, geen resultaat. En in VGA-Modus opgestart, ook geen resultaat. Het gaat om Windows XP Home Edition.

GooGooJansen

Cruciale hardware fout lijkt minder waarschijnlijk omdat het ding dan meestal luid begint te PIEPEN... Als hij tot bij het welkomsscherm komt, tolt de schijf ook nog prima rond.....
Stop de Windows CD er in en doe een "repair"...

Misschien kan dit wat helpen [engels]: http://icrontic.com/articles/repair_windows_xp

Het probleem is: Ik heb alleen een Windows XP Proffessional CD, ik zal nog even zoeken. Maar kan dit ook met die CD?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan