hardware kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet49

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2005
ik heb een vraag over mijn computer daar zat windows xp op heb ik geformatteerd en windows 98 se opgezet om voor mijn kleinkinderen spelletjes op te laten doen wat wil ni het geval ik heb geen geluid meer videokaart vind hij niet zelfs mijn netwerk kaart vind hij niet ik xp weer terug gezet maar hij blijft niets vinden is er ergens een proggie die ik op een cd kan zetten en deze computer scannen op wat er in zit weet niet wat voor moederbord hij heeft dat din is via mijn werk gebouwd en ik weet geneenst wat erin zit stom he help me please.
piet:

Geplaatst door Bertus
je kan met everest kijken wat er op je pc zit
http://www.majorgeeks.com/EVEREST_Home_Edition_d4181.html
je moet alle drivers nog installeren dat is het punt

heb van everest gehoord maar kan je daar ook een proggie downen waar je een andere computer mee kan scannen ik moet inderdaad alles nog aanmelden en heb nergens drivers van ik word bij everest niet echt wijzer wat ik moet doen een beetje vaag ben maar een leek

met everest kan je zien wat er allemaal in je pc zit,en dan moet je als je geen cd's hebt met drivers op het internet zoeken naar de drivers
en bij die link die ik gaf kan je everest downloaden
je moet dus kijken welke geluids kaart je hbet
je moet kijken welke video kaart je hebt
en je moet kijken welk netwerk kaartje je hebt
want je geeft aan dat je daar nog drivers voor moet hebben

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Bertus
met everest kan je zien wat er allemaal in je pc zit,en dan moet je als je geen cd's hebt met drivers op het internet zoeken naar de drivers
en bij die link die ik gaf kan je everest downloaden
ik begrijpt jou maar everest scand deze computer waar ik nu achter zit met de ander kom ik niet op internet en daar gaat het juist om als ik weet wat voor netwerk kaart erin zit en wat voor moederbord dan word het wat makkelijker ook voor de videokaart een voorbeeld ik weet geneenst hoe een video kaart eruit ziet kan je nagaan wat voor verstand ik er van heb of kan ik op het moederbord zien wat het er voor een is dan ben ik toch een stapje verder

Je zou de kast even open kunnen draaien en kijken wat voor moederbord, geluidskaart, netwerk en videokaart er in zit staat meestal op de kaart vermeld.
Als je alles onboard hebt hoef je aleen het merk en type van het moederbord maar te noteren en we helpen wel even zoeken naar de juiste drivers:thumb: :D

Geplaatst door SJJ
Je zou de kast even open kunnen draaien en kijken wat voor moederbord, geluidskaart, netwerk en videokaart er in zit staat meestal op de kaart vermeld.
Als je alles onboard hebt hoef je aleen het merk en type van het moederbord maar te noteren en we helpen wel even zoeken naar de juiste drivers:thumb: :D
ik schroef hem open heb ik net ook gedaan staat geloof ik alleen een nummer in en even kijken hoe het eruit ziet een videokaart en geluids kaart??? maar ga het even proberen tanx.

Geplaatst door piet49

ik schroef hem open heb ik net ook gedaan staat geloof ik alleen een nummer in en even kijken hoe het eruit ziet een videokaart en geluids kaart??? maar ga het even proberen tanx.
nou heb hem open gedraaid en zie het volegende op het groene moederbord staat alleenKM2M COMBO
op het geluid dat ziet eruit als een nikkel busje staat kortak netwerk ziet er ook uit als een nikkel busje staat ATECH ik hoop dat ik het goed heb gedaan ik dacht dat het er net uitzag als een geheugen ik hoor wel mvg PIET

yes yes mijn dank is groot bandit en alle andere die me geholpen hebben ook het programma everest heb ik op een cd kunnen zetten en op de andere computer kunnen loslaten en weet nu wat erin zit na weken speuren kan ik nu eindelijk verder en bandit er staat wel bij je zoek eerst bij jezelf maar dat had ik al weken gedaan maar ja een leekje he maar in iedergeval tanx namens de kleinkid.
PIET

En nog WELKOM bij Helpmij

Houden Zo :D :thumb:
Ook namens de Anderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan