Hardware lijkt te falen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vaporice

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2010
Sinds kort loopt mijn pc om de haverklap vast.
Je hoort dan een soort klikt uit de kast komen en een geluid alsof iets er mee op houd. Dat geluid als een ventilator er mee stopt.
De ventilator op de processor en in de computer draaien wel nog rustig door dus ik weet niet wat het is.
Eerst dacht ik dat het een probleem in linux was, ik had namelijk gelezen dat linux + foxconn moederborden niet goed samen gingen. Nu heb ik windows geinstalleerd en ik heb nog steeds het zelfde probleem.
Na de klik kon ik nog wel even door computeren, hij liep meestal vast als je iets nieuws deed (nieuw liedje opzetten, een map opvragen, nieuwe foto opvragen).
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt!

Wellicht een brakke voeding? Kan je testen met een andere gelijkwaardige voeding?

Bedankt voor de reacties, ik zat ook al aan de harde schijf te denken.
Ik heb er twee in zitten en ik heb al op alle twee de schijven een os gehad maar het probleem blijft zich voordoen. Enig idee hoe dit mogelijk is?

Sorry voor het late antwoord maar het bleek de harde schijf te zijn.
Het is me niet helemaal duidelijk waarom dan het hele systeem vastloopt wanneer hij niet eens in gebruik is maar nadat ik de harde schijf weg gehaald had liep alles weer als een trein.
Bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan