hardware of software ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

simpelfree

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2001
hoi.
heb het volgend probleem.

ff de species van mijn pc.

pentium D 2,66Ghz
512MB
250Gb Maxtor SATA schijf
Asrock 775vm800 MOBO

Mijn probleem is .
als ik winrar gebruikt om een bestanden uit tepakken van zo rond de 7 giga doet deze er zo over 1 uur en 45 min.das erg langzaam normaliter moet dat zo 8 a 15 min zijn.
heb alles nagekeken hardware zo wel software ,( draai ook geen residente virus scanner op de achtergrond.

wat kan dit zijn dit is niet normaal meer zo traag met winrar het uitpakken.

hopelijk weten jullie een oplossing.

Grtzz simpelfree

Laatst bewerkt:
Hmm... 7 Giga op 8 min... Snel machientje. Ik denk dat 1.45 uur wel normaal is hoor,

Hmm... 7 Giga op 8 min... Snel machientje. Ik denk dat 1.45 uur wel normaal is hoor,

nee das niet normaal 1 uur en 45 min heb hier ook een pentium single core van 3.6 Ghz en die doe daar ook zo 8 a 15 min over dus wat jij zegt is nonsens..je quickpar namelijk eerst voor je ga uitpakken..

grtzzz

Offtopic berichten verwijderd. We houden het wel leuk tegen over elkaar hier.

ontopic:
het is inderdaad vrij lang voor 7GB om uit te pakken. Heb je nog wel ruimte genoeg op C-schijf (virtueel geheugen). Hoeveel van je fysiek geheugen is al in gebruik, voordat je gaat uitpakken?

Laatst bewerkt:
Offtopic berichten verwijderd. We houden het wel leuk tegen over elkaar hier.

ontopic:
het is inderdaad vrij lang voor 7GB om uit te pakken. Heb je nog wel ruimte genoeg op C-schijf (virtueel geheugen). Hoeveel van je fysiek geheugen is al in gebruik, voordat je gaat uitpakken?

Opgelost.. bleek juiste drivers te zijn geinstalt en werkt nu goed ..

met dank aan een modje die toch probeerde te helpen..

Grtzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan