Hardware Upgrade belemmert Activering WIN 7.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nair
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nair

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2009
Hallo,

Mijn Memory is kapotgegaan, dus deze vervangen en weer in mijn pc laten bouwen, maar na 3 dagen kreeg ik de melding : U moet WIN7 nog activeren? Ik stond met mijn ogen wijd open, want ik had dit al gedaan. Gelijk even op internet gezocht, en daar kwam het volgende uit. Ik heb een WIN-7 OEM Versie en de activering, wordt gekoppeld aan je hardware ik heb nu een hardware verandeirng gedaan ( Memorie ) en daardoor kan ik hem niet meer activeren! Betekent het nou dat ik Ruim 100 euro heb verknald, terwijl ik er niks aan kan doen?

Moet ik nu weer een nieuwe Win 7 kopen? ( Alleen door een kapotte Memory? )

Groet!

•U hebt een belangrijke hardwarewijziging in uw computer aangebracht, bijvoorbeeld een upgrade van de vaste schijf en het geheugen. Als Windows opnieuw moet worden geactiveerd na een belangrijke aanpassing in de hardware, wordt er een melding weergegeven en hebt u drie dagen de tijd om uw exemplaar van Windows te activeren.

Ik probeer wel te activeren, maar het lukt niet. Ook via de telefoon-Manier ook dat werkt niet.

Rijst bij mij meteen de vraag,heb je wel internetverbinding???

Sorry, voor de late reactie, maar er was iets tussen gekomen. Ik hbe het ook geprobeert met Internet.

Tussendoor ben ik erachter gekomen dat ik een Upgrade versie heb van Windows 7.

Heb ook naar Microsoft gebelt en die zeggen dat ik er eerst Vista op moet zetten en dan pas die Windows 7 Installeren.

Klopt dit?

Ja dat klopt, als je een upgrade versie hebt zul je vanuit je originele OS moeten installeren.
Succes.

Vandaag weer naar Vista overgebracht en vannuit Vista weer die Upgrade van Windows 7 erop gezet, maar weer hetzelfde probleem! Ik kan windows 7 niet online activeren, maar ook niet via de telefoon.

Dan zou ik weer met Microsoft bellen. Je hebt hun instructies toch opgevolgd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan