hardware upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander0000

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2011
hallo ik heb een tijdtje terug een game pc gekocht om mw2 te spelen en mw3 maar ik wil nu ook bo2 spelen maar me pc kan het net niet aan.
ik zou graag willen weten wat voor een upgrade ik nodig heb om het te spelen me budget is: 200
specs:

ASUS EN8800GT 512Mb videocard
AMD Athlon 64bit 3400+(2.2GHz)
500watt voeding
2gb ram ddr2 800mhz
160gb wd hardeschijf
moederboard weet ik niet uit me hooft weet wel dat er PCIe 16x op zit en ddr2 ram slots 2 stuks en PCIe 1x en een grote fan met Aerocool control voor de snel heid van de cpu cooler en de videokaart fan

alvast bedank gr sander

Da's een oude game-pc:p!

Als je er echt weer een beetje tegenaan wilt gaan met gamen zou ik zeggen: nieuw moederbordje, nieuwe CPU, een mid-range videokaartje en 4 of 8 GB RAM. Alleen kost dat meer dan €200,- :confused:.

Het eerste wat sowieso moet gebeuren wil je upgraden en een beetje gamen is die CPU eruit en een Intel Core i3 of Intel Core i5 erin. Ook 4GB RAM en een beetje videokaart moet je hebben. Voor deze aanpassingen heb je een nieuw moederbordje nodig. Dit kost helaas ook meer dan €200,-.

Kortom: met een budget van €200,- red je het niet:(.

sander17111988
haha idd naamgenoot :d
ik heb de computer hier niet dus ik kan het niet installeren ik heb 2 computers een hardcore game pc waar ik nu op zit en een wat oudere pc die ik wil upgrade

Hehe, wat Hasjenwiet zegt. Je Processor een verouderde AM2 Socket. Dit is niet meer up te graden. Moederbord zal toch echt vervangen moeten worden.

Kortom: met een budget van €200,- red je het niet:(.

Als je er 50 euro bovenop gooi red je het net ;) Wel zou overklocken een Must zijn. Maar dat lukt ook met dit gekozen moederbord. (Slimme auto OC van Msi)
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/434611

-1GB videokaartje waar de videoclip op 1GHz draait. Naar verwachting, zal je op medium kunnen spelen. Maar niet op al te drukke servers: 32 max! 16 VS 16.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Ik twijfel alleen een beetje over die voeding. Van welk met is ie?

Klikkerdeklik naar de optimale instellingen van CODBO2.

sorry maar ik ga niet overclocken dat vind ik te veel risico

Dat doet het moederbord voor je. Naar zijn maatstaven wat veilig is voor het systeem.
Zitten geen risicos aan vast. Je hoeft alleen een setting aan te klikken en 20 seconden te wachten.

Ga me naamgenoot geen onzin ^^ verkopen toch :p

Laatst bewerkt:
en eigenlijk lijkt me dat moederbord de slimme auto oc msi mij niks srry en die verkopen ze niet bij mij in de buurt niet en van me ouders mag ik niet internet bestellen :d duss liefer computerland

@bassie 9 ik snap je vraag niet: Ziet er goed uit. Ik twijfel alleen een beetje over die voeding. Van welk met is ie?

hij zegt dat de winkel wagen leeg is? stuur anders de links van de componenten tanx!

superslim laat hem een athlon II kopen terwijl hij al een athlon heeft, neem dan een phenom II x4

athlon staat gelijk aan intel pentinum 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan