Hardware veilig verwijderen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsRu

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Hallo, ik heb een computer die opzich heel goed draait alleen heb ik een probleem. Ik heb een sata harddisk van 500 GB, opzich is dat dus niet zo'n probleem alleen op google heb ik gevonden dat mijn probleem door die sata harddisk komt. Het zit namelijk zo: ik krijg altijd een icoontje van hardware veilig verwijderen en dat verdwijnt dan weer en komt dan na een paar seconde weer terug, op mijn bureablad is dat niet zo'n probleem. Maar als ik cod2 ga spelen hapert het spel in het begin omdat dat icoontje elke keer komt en verdijnt (niet zichbaar) maar ik hoor het geluid wat die melding hoort te geven en mijn spel hapert dan. Ik speel op vista dus de site met dat register veranderen met DWord werkt niet bij mij.

iemand nog idee? alvast bedankt:thumb:

Hi,

Heb je de schijf al eens verwijderd m.b.v. dat icoontje? Doet het probleem zich nog steeds voor?
Schakel anders de mogelijkheid tot snel verwijderen uit in apparaatbeheer.

bedankt voor je snelle reactie, dat verwijderen lukt niet probleem blijft terugkomen alleen hoe doe ik dat in appartbeheer? zie het nergens staan

Ik heb geen SATA schijf die hot swappable is :D.
Waar het om gaat is dat je de eigenschappen van de schijf ophaalt en dan hier even kijkt:
attachment.php

Bijlagen

• schrijven.png
    schrijven.png
    48,3 KB · Weergaven: 150
hey, het staat hetzelfde als bij jou xp-pc dus enig idee ?

Het punt is dat je S-ATA's kunt hot swappen (dus verwijderen als de PC aan staat) en daarom geeft Windows dat icoon weer.
Maar dat geknipperlicht is de bedoeling niet... Behalve deze methode weet ik zo niet of je dat kunt uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan