hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloodrain1990

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
hey ik heb een vraag is er ook een update tool om je hardware te updaten en een tool voor software te updaten zoals die updates zoals die van miscrosoft

bloodrain1990 zei:
hey ik heb een vraag is er ook een update tool om je hardware te updaten en een tool voor software te updaten zoals die updates zoals die van miscrosoft

Wat bedoel je hiermee ?? Harware updaten, is nieuwe kopen of nieuwe drivers installeren. en software ???

Als er een tool zou bestaan om je hardware te updaten zou 'ie wellicht "toverstaf" heten. De tool zou bijvoorbeeld een nieuw moederbord of meer geheugen in je computer moeten "toveren".

M.b.t. de software updates denk ik dat je met Windows al een heel eind komt. Windows zorgt ervoor dat veel videoadapterfabrikanten en moederbordchipsetfabrikanten hun nieuwste drivers aan Microsoft ter beschikking stellen zodat dat automatisch wordt meegenomen met een Windows update.

Voor het oveirge zal je toch echt van tijd tot tijd de websites van de diverse fabrikanten moeten bezoeken. Soms is een bezoekje en een berichtje achterlaten dat je graag van "nieuws" op de hoogte gehouden wil worden ook wel een aardige optie.

Maar een "diamantenregel" is ook hier van toepassing : waarom een systeem / programma updaten als je tevreden bent over de huidige werking / je computer(programma's) geen kuren vertonen?

Laatst bewerkt:
met misschien nog een heel stom voorbeeldje als aanvulling:
ik heb een maand of 8 geleden een officiele licentie van Nero 6 gekocht. Dacht je nu werkelijk dat ik nu al 7 ga kopen? Ik ben namelijk tot op heden nog niets tegengekomen dat ik met Nero niet kon branden, dus waarom zou ik zonodig willen updaten / naar 7 overstappen...?

Anders wordt het voor mij en vele duizenden anderen, als er over enige tijd een nieuwe pc en nieuwe brander wordt aangeschaft en Nero is zo "aardig" om die brander niet te ondersteunen in hun versie 6. Tja, dan wordt het m.i. tijd om naar 7 te gaan, maar zolang ik nog alles wat "los en vast zit" met 6 kan branden...............

beste bloodrain ! buiten de drivers voor videokaart en dergelijke 'game' hardware id het niet echt nodig van die te updaten.

de Driver Updates van de microsoft update site zijn meestal VERKEERD, en totaal verouderd !!! mee opletten dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan