hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Berichten
291
Heb een harde schijf op een oude pc aangesloten maar als hij dan alles gevonden heeft en hij start opnieuw op dan kom ik in een zwart scherm en vraagt hij om windows op te starten als ik dit doe valt hij weer automatisch uit en vraagt hij weer hetzelfde.
dan start ik hem maar op naar de laatste werkende instellingen en dan start hij wel op.
van de hardware herkent hij de cd-romspeler niet?
het is de pc waar ik nu mee deze vraag op het forem zet.
 
Heb een harde schijf op een oude pc aangesloten maar als hij dan alles gevonden heeft en hij start opnieuw op dan kom ik in een zwart scherm en vraagt hij om windows op te starten als ik dit doe valt hij weer automatisch uit en vraagt hij weer hetzelfde.
dan start ik hem maar op naar de laatste werkende instellingen en dan start hij wel op.
van de hardware herkent hij de cd-romspeler niet?
het is de pc waar ik nu mee deze vraag op het forem zet.


Het kan zijn dat het aan de hardware versie zou aan kunnen liggen. Kijk een effen als dat zo is. Misschien ligt het ook aan je besturing systeem opnieuwe installeren.

Groetjes,

vissers
 
Heb je een harde schijf waarop al een besturingssysteem stond op een oude PC aangesloten? Als er XP op stond gaat dat zeker niet werken [andere versies van Windows zullen ook haperen] omdat het besturingssysteem haar "omgeving" [cpu, chipset] niet herkent... enige remedie is het besturingssysteem opnieuw installeren...
 
Heb je een harde schijf waarop al een besturingssysteem stond op een oude PC aangesloten? Als er XP op stond gaat dat zeker niet werken [andere versies van Windows zullen ook haperen] omdat het besturingssysteem haar "omgeving" [cpu, chipset] niet herkent... enige remedie is het besturingssysteem opnieuw installeren...
Kan ik dan ook kiezen voor windows reparatie
Ja er staat al een besteuringssysteem op XP
als dit niet kan hoe maak ik hem dan 9.8m/s2 sneller
als het daarmee verholpen is .
 
Laatst bewerkt:
als dit niet kan hoe maak ik hem dan 9.8m/s2 sneller
als het daarmee verholpen is .
Dat is ErpCity zijn handtekening, daar hoef je je niet druk om te maken, tenzij je erg wanhopig bent. :D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan