Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb net harm gedownload en geprobeerd en ik moet zeggen dat bevalt me goed. Ik heb een paar kleine testjes gedaan :
Truespace 6.5 Solide weergave 20 metabals : zonder harm was het werken met solide metaballs een ramp met harm doet ie dat prima
Project 64 + Conkers bad fur day : Zonder harm had conker's kop een andere texture en liep de muziek niet echt smooth. Na harm loopt alles prima!!!
Het ingebouwde chek utiltie van HARM geeft een snelheids boost van 165 % aan (op reken dingen en zo. Bij een multimedia test (van harm zelf) word een plaatje 1.2 seconde sneller gerenderd dan anders (0.8 tegen 2.0). Natuurlijk moet je de resultaten van ingebouwde chek dingen niet al te serieus nemen maar toch.
De ingebouwde memory manager is ook behoorlijk goed. Vlak na het opstarten had ik 80 mb ram!!!! Met memorytweakerXPpro haalde ik na het opstarte 40-50.
Helaas heb ik 3dsmark nog nie kunnen runnen omdat ik de drivers nog moet updaten
Oke klein spellings foutje aan mijn kant de progjes zoom en anticrash zijn ook behoorlijk goed maar minder nuttig (windows 2000 pro crash systeem is prima).
Ik heb het proggie net gedownload en geregistreerd
En volgens Hare is mn systeem 124% faster en ook UT lijkt wat beter te draaien. Of het zit tussen me oren dat kan ook
Geplaatst door Muurhond Wat een onzin-progje zeg! Ik merk geen verschil en zelfs na het Wash en Fragment in Mem Doubler heb ik o.a minder geheugen vrij:
Nutteloos en niet merkbaar snelheidswinst voor mij dus.
Op zich wel een compliment dat er aan mijn pc niets meer te tweaken valt: Gained Ram 1 %.
[edit] maar ik ben niet zo blij met die WinOptimizer functie. Die heeft me net een BSOD opgeleverd
En dan daarna doodleuk de melding krijgen dat ik beter de AntiCrash functie kan installeren. Dit progje gaat de prullenbak in... [/edit]
Als er nog weinig te tweaken was heb je je systeem prima geconfigureerd
Als het prog BSOD's kan gaan geven dan moetk toch uitkijken , bedankt voor de waarschuwing
Geplaatst door meelman Op zich wel een compliment dat er aan mijn pc niets meer te tweaken valt: Gained Ram 1 %.
[edit] maar ik ben niet zo blij met die WinOptimizer functie. Die heeft me net een BSOD opgeleverd
En dan daarna doodleuk de melding krijgen dat ik beter de AntiCrash functie kan installeren. Dit progje gaat de prullenbak in... [/edit]
Nou, bij mij was het ook een beetje mijn eigen schuld. bij zo'n register-refresh moet je natuurlijk zoveel mogelijk achtergrondprogjes uitzetten maar Set@home liep nog. Toen liep Hare vast. Via taakbeheer uitgezet en toen kreeg ik een BSOD. Ik ben nu alles aan het update voor het geval dat als ik straks afsluit ik windows niet meer kan opstarten..