harma kardon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 jan 2013
Goedenavond;

Heb sinds kort een Harman Kardon BDS 370 aangeloten op een HD TV Philips van nog geen jaar oud,
ik krijg continu storingen op t geluid bij reclameblokken en switchen van programma,s. Het geluid komt 2 a 3 seconden later dan het beeld, als ik geluid heb loop t wel synchroon.

Ik heb m als volgt aangesloten;

TV: via HDMI/ARC 1 met HDMI kabel naar HDMI/ARC monitor Harman Kardon BDS 370
Ziggo HD recorder: via HDMI kabel naar HDMI 2 TV

is dit goed of kan ik ook de Ziggo HD recorder eerst in de HK BDS 370 pluggen en dan via HDMI 2 naar de TV ?
Het is erg storend met dat haperende geluid... DVD en Radio werken prima

ook goedenavond,
heb je dus je voorstel om ze appart aan te sluiten of 1-->2 en 2-->3 dus 1 naar 2 en 2 naar 3(de tv).
zal ene tekeningetkje bij maken en verwittig dsan al je tekening1of2 wuil gebruiken miss. een je geluid apart aansluiten met zo een component mar ik denk eerder je tweede keuze

Naamloze afbeelding.png

Laatst bewerkt:
ook goedenavond,
heb je dus je voorstel om ze appart aan te sluiten of 1-->2 en 2-->3 dus 1 naar 2 en 2 naar 3(de tv).
zal ene tekeningetkje bij maken en verwittig dsan al je tekening1of2 wuil gebruiken miss. een je geluid apart aansluiten met zo een component mar ik denk eerder je tweede keuze

Bekijk bijlage 175296

O.K. dan gaan we proberen om de HD recorder via de Harman te sturen... hopelijk gaat dit werken.

Thanx!

@bertus
Zag je bericht een beetje laat, maar alsnog verplaatst.
Inbreken in een andermans topic is niet toegestaan, heb alsnog je vraag en de reacties hierop een eigen plekje gegeven.
Graag in het vervolg hier opletten svp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan