Harman Kardon BDP 10 update firmware

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonja79

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Hallo allemaal,

Weet iemand of er een update firmware komt voor de bovenstaande dvd speler? Heb al op de site gezocht, maar kan helemaal niets vinden.

En klopt het dat hij er heel lang over doet met opstarten? Heeft iemand daar ervaring mee?

We hebben hem nu sinds Mei dit jaar en zij er voor de rest wel tevreden mee, maar volgens mij kan ik er veel meer mee dan alleen maar dvd en blue ray op afspelen...

Alvast bedankt!

Goedemiddag,

Ik heb hier een Panasonic blue-ray speler en daar duurt het ook lang voordat hij heeft ingelezen misschien is dat wel normaal.
En wat bedoel je met :volgens mij kan ik er veel meer mee dan alleen maar dvd en blue ray op afspelen...

Laatst bewerkt:
Lijkt een normaal item te zijn. Sony en Phillips doen er ook zo lang over.
Sony maakt het nog erger bij zelf gebrande dvd's. Merkte hierbij dat als er iets anders op staat dan alleen de audio en video-ts mappen, deze al dienst weigerd.

Bedankt iedereen voor de reakties. Dan is het duidelijk dat het gewoon aan de blue ray in het algemeen ligt dat hij zo traag is.

BD-live heb ik al opgegeven. Dat doet het al helemaal niet, dan raakt de hele speler van slag:o

Bedankt voor jullie informatie! bij deze kan deze vraag gesloten worden.

Bedankt voor jullie informatie! bij deze kan deze vraag gesloten worden.

Ik heb de status voor je op opgelost gezet. Dit kan je in het vervolg ook zelf doen.
Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan