Harman Kardon BDS 300

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miquell4

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2008
Hallo,

Ik zou graag bij ons thuis een nieuwe CD/DVD/BLUERAY speler aanschaffen. Eerst zaten we te denken aan een BOSE alleen nadat we navraag hadden gedaan bij de Media Markt bleek de Harman Kardon BDS 300 een betere oplossing. Ik wou vragen, of iemand hier op dit forum enige ervaring heeft met de Harman Kardon BDS 300? Bevalt het goed, goede kwaliteit geluid etc.? Of hebben jullie misschien nog aanraders voor een andere geluidsset?

mvg en alvast bedankt!

ik heb Harman Kardon BDS 300 sinds 1 maand in gebruik
ben er erg over tevreden
er valt verder weinig over tezeggen,
het is aansluiten en draaien maar :o

Bertus bedankt voor je snelle reactie!

Is het zowel goed als voor home cinema, als om muziek te draaien? Zit er een goede bass in voor allerlei verschillende soorten muziek? (top40, hardstyle/trance/dance/techno). Verder nog positieve/negatieve dingen?

Alvast bedankt!!

bass kan je regelen op de bass box
ik vind het geluid zeer goed
en je kan er alles mee
ik heb er nu een mini pc van de aldi op aangesloten
om internet radio te kunnen luisteren
aansluit punten is veel mee mogelijk
1 ding wil ik wel zeggen,als je hem aanzet duurt het even voor hij reageerd
maar dat schijnt met al die apparaten te zijn las ik op internet

Bds 300

Hallo,
sinds 2 dagen zijn wij de trotse bezitters van een Harman Kardon BDS300. Alles netjes aangesloten, maar het geluid van de tv krijgen we niet via receiver uit de speakers..
Iemand enig idee wat wij fout doen??
Geluid van de externe I-pod dock werkt wel via de receiver..

groetjes Marloes

heb je op de Harman Kardon site ,de manual gelezen??
daar staat alles in
en hoe heb je het aan gesloten ,met HDMI of met de tulp pluggen??

Met HDMI en ook al geprobeerd met van die witte en rode achterin de analog ingang in de receiver naar de tv, maar ook dat werkte niet. Wat ik vreemd vind is dat je op de afstandsbediening van het HK setje geen tv functie hebt..dus via AUX en de andere functies geprobeerd maar niks werkte..
DVD doet het ook gewoon..
Alles gedaan wat de handleiding zegt, behalve zo'n optische kabel of dat coaxial(weet niet wat dat is?)

groetjes Marloes

ik heb er een mini pc aan hangen,geluid met tulp stekkertjes en werkt prima
heb nu internet radio op de harman kardon :D
en de TV en de dvd/cd/bluray,,alles werkt

hmm okey.. en als je de tv aan hebt staan, op welk kanaal zet je dan de receiver om geluid te krijgen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan