Harman Kardon, hoe snel muziek afspelen op USB of MP3-CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

bardieh

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Hallo,

Ik heb een Harman Kardon BDS300 receiver. Deze heb ik aangesloten op mijn samsung televisie.
Als ik een USB-stick heb met muziek, of een MP3-CD heb met muziek, wil ik deze afspelen zonder al te veel op de afstandsbediening te hoeven klikken.
Helaas lukt dat niet. Ik moet de TV hiervoor aanzetten, vervolgens op het scherm (voor een USD-stick) naar USB browsen, dan voor muziek kiezen en dan voor alles afspelen.
Is er niet een snellere manier (liefst zonder de TV te hoeven aanzetten) om een MP3-CD of USB-stick af te spelen?

je muziek niet in mappen opslaan maar alles in de root van de cd of stick

en dan? Ik heb net een paar MP3-tjes op een USB-stick gezet. Harman-Kardon aangezet en USB-stick erin. Dan gebeurt er niets (radio wordt afgespeeld als laatste functie). Waar druk ik dan op op mijn afstandsbediening?

Laatst bewerkt:
Voor een gewone CD klopt dat. Een MP3-CD (kennelijk) niet.

Wat ik nog het meest vreemd vind is dat er een USB-ingang zit in de Harman Kardon. Daarvoor moet ik op 10 knoppen klikken om er muziek uit te krijgen (1. TV aan, 2. TV op HDMI kanaal dat ik de Harman Kardon zie. 3. Op de 'home' button klikken. 4. pijlje omlaag om naar USB te gaan. 5. Op <OK> klikken. 6. Pijlje 2 keer naar onder om naar de map 'music' te gaan (standaard map van de harman kardon). 7. Weer op OK. 8. Pijlje naar beneden om naar het eerste nummer te gaan. 10. Weer <OK> om de muziek te luisteren.).
Dat moet toch sneller kunnen. Iemand? Ik lees ook iets over het programmeren van de afstandsbediening. Is dat wellicht een optie en zo ja, hoe werkt dat?

Laatst bewerkt:
Ik heb de vraag ook nog even op een ander forum geplaatst en daar wordt gezegd dat de enige oplossing een andere programmeerbare afstandsbediening is: de harmony. Hiermee is deze bewerking te programmeren. Jammer dat er niet gewoon een knop op functie op de standaard afstandsbediening op zit om alle muziek (uit alle mappen) af te spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan