harnekkig virus, niet te verwijderen met hitman pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansjuh

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Ik heb sinds gister een virus op mijn laptop. Dus hitman pro gedraaid, kwamen wel wat meldingen uit, maar het virus zit er nog steeds op. Weet iemand een programma wat hardnekkige virussen kan verwijderen?

Op helpmij wordt gezegt volgens mij Hitman pro is niet zo goede virusscanner, want hij verwijderd soms wel meer dan je wilt.

Je kan even een hijackthislogje maken en op nucia.nl zetten.

Hoe alles moet wordt hier uitgelegd. http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=12

Hun kijken dan dat logje na en kunnen zien wat er voor **** op je pc staat en die geven dan advies heeft bij mij zeer goed geholpen.

Als je eens aangeeft welke virus er niet verwijderd kan worden?

Er hoeft niet gelijk met hijack this gesmeten te worden als het niet nodig is.

welk virus? Ik heb echt geen idee. Ik kreeg het toen ik een programmatje installeerde. Dit stond in een documentje dat bij een torent zat. Je moest het progje installeren om hem uit te pakken.

Laatst bewerkt:
Maar gaat het nou om een virus of spyware. Voor virussen werkt bij mij AVG prima, voor spyware zie de hierboven genoemde programma's

Ron

Zal denk ik geen virus zijn maar spyware of een troyan, dat komt veel voor op dat soort site's.
Waar is dat progje eigenlijk voor want als ik in de link die je gaf alles verwijder achter de .com vind ik het 1 vreemd dat daar zo'n progje nodig is en 2 een eigen schuld dikke bult had je kunnen verwachten probleem :p

Aangezien HitmanPro m vond dacht ik ook aan spyware.... Dus ff scannen met de twee progjes die ik gaf

Aangezien HitmanPro m vond dacht ik ook aan spyware.... Dus ff scannen met de twee progjes die ik gaf

Dat werkte inderdaad ook, nouja het eerste progje verwijderde een boel zooi. ik heb nog wel al die vervelende meldingen etc. Ik ga nu ff het andere progje uitproberen.

Trouwens, toen ik net mijn laptop opnieuw opstarte(moest van superantspyware) wilde hij niet meer opstarten. Toen ik aangaf dat hij de laatst bekende werkende instellingen moest pakken, deed hij het wel. Nu werkt het wel weer gewoon maar hij had blijkbaar toch iets te veel verwijderd.

En ik weet inderdaad eigenlijk niet of het een virus is of adware/spyware/trojans etc. Nod32 gaf echter een aantal meldingen, vandaar. Ik denk dat het een combinatie is van een boel zooi.

Als je gericht antwoord op de meldingen wilt, mocht het probleem zo nog niet opgelost zijn, dan zul je toch wat specifiekere info moeten geven. 'Ik heb nog wel al die vervelende meldingen' en 'NOD32 gaf een paar meldingen' kunnen we natuurlijk niet zo veel mee. Schrijf de meldingen eens exact op en post ze hier, in ieder geval mbt de namen van de virussen/spyware

Malwarebytes heeft alles verwijderd volgens mij:thumb: Bedankt voor de tip! Ik krijg nu geen meldingen meer. Voor de zekerheid scan ik alles nog wel een keer.

Erg bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan