Harnekkige DVD beveiliging (screenshots)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Euhm, ik mis in dit verhaaltje in woord. BRANDEN.

Je kan een prt-scr plakken in word en dan opslaan op je comp.
Maar dan moet je toch wel dat bestandje weer op de DVD branden ?

En staan de optie's voor branden goed ingesteld ?

Data-dvd of dia-voorstelling.

Is dit bestand zo groot dat het op een DVD moet en waarom niet op en CD branden ?

Laatst bewerkt:
ja oke, da's mogelijk weer een ander verhaal.
Om dit topic niet wazig te maken:

het probleem / de vraag was een screendump die plotseling verwijnt nadat 'ie bijv. in een andere applicatie geplaatst is dan waar die is uitgehaald op het moment dat de "bron" van de screendump, ic. een DVD of CDrom uit de lade wordt gehaald.

De vraag van topicstarter is wat ongelukkig gesteld en volgens mij bedoelt hij niet dat er Worddocumenten verdwijnen, hoewel hij dat wel zo zegt. Dat kan natuurlijk niet (Je bent dus niet gek, Pasja :p Niemand die dat beweert, trouwens) En ik denk dat hij bedoelt dat er zwarte gaten vallen in de screendumps op de plek van de feitelijke film. Dus niet de gehele screendump. Hier zijn wel vaker vragen over gesteld. Het is mij alleen niet duidelijk of hij ze nu op cd of dvd wil branden, ze wil uitprinten of als bestand op een computer wil laten staan. En als hij dat niet zo bedoeld.... dan snap ik er ook niks van ;)

Wel laat het ons uittesten. Ik draai zometeen eens de film Troy(originele dvd) en maak in het midden van de film een screenshot en die zet ik in het worddocument. Ik denk idd ook dat het niet kan(voorgevoel...)Ik denk dat ik dit vroeger al es had geprobeerd. Wacht met spanning af:p

:edit: Bij mij is het ook zo: ik save(ik zie het beeld van troy staan in word) Ik doe word toe, ik open het nog eens, jah ik zie het nog staan, ik doe weer toe en haal de dvd eruit, ik doe nog es open, het document staat er nog, maar i.p.v. troy zie ik een zwart beeld staan. enigste mogelijkheid lijkt me om stukken van de film waaruit je de screenshot haalt op je HD te zetten en zo screenshots te maken terwijl je de film vanaf je HD laat afspelen. Dan lukt het volgens mij wel(wel omslachtig en veel geheugengebruik:confused: )

:edit2: volgens mij kun je het wel uitprinten als je de dvd er nog in hebt zitten...

Laatst bewerkt:
maar als de DVD verwijderd wordt is hij terug weg. ik zal straks eens kijken met die van powerdvd wel lukt.

Arne, ik word nu langzamerhand best wel heel erg nieuwsgierig...............

heb jij nu wel of niet in je allereerste bericht bedoeld dat het jullie gelukt is om het screendumpje in Word te krijgen, m.a.w. is Word gestart en werd op het witte scherm van Word dat dumpje zichtbaar ????? (Nog even los van wat er allemaal met die DVD gebeurt erin / eruit etc.)

Als je antwoord namelijk nee zou zijn, dan zijn al mijn berichten in ieder geval zinloos geweest, maar dan had je het rustig ietsje eerder mogen vermelden (dat de vraag verkeerd gelezen is)

Laatst bewerkt:
Het is gelukt met de ingeboude functie van PowerDVD,
Het was zo, kleef je hem in een doc, alles ok, save je hem en open je hem dan, zwart.
dus als je hem gewoon opnieuw opendeed. Maar die van powerdvd deed het wel, heb diezelfde film met XP en Powerdvd geprobeer en een ander progje en onder XP gaat het gus wel gewoon, maar mijn vader moet perse bij 2000 blijven :o .

quote: Ja, dat snap ik
Maar probeer het eens zo:

Ibiza:
in powerdvd heb je uwe player daar staat links een fototoestel daar op klikken
de fotos komen dan in mijn documenten/cyberlink/snapshots
Bedankt freak voor je gouden raad :thumb:
en al de rest valt ook niet te vergeten :) :) :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan