Harry Potter and the order of the Phoenix (order of the Feniks) is de slechste game.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Ik heb pas Harry Potter and the Order of the Phoenix (ofwel Order van de Feninks) gedownload en schrok behoorlijk
Ik vind dit de slechste game uit de PC Harry Potter reeks. Kocht ik deze in de winkel dan bracht ik hem direct terrug!
Deden ze er in de winkel moeilijk over dan verkocht ik hem via Marktplaats!
Dit is in mijn optiek ook geen game meer maar een interactieve film die ook nog eens heel slecht is uitgewerkt.
Harry Potter en de Vuurbeker vond ik ook al niet zo geweldig maar die was nog wel een stuk beter dan deze.
Dan vind ik Harry Potter en de Geheime kamer & De gevangene van Azkaban toch de beste.
Geheime kamer kwa muziek,
en Gevangene van Azkaban kwa grafies.
Goede uitvinding zeg die Big bestanden!

Wat vinden jullie?

Laatst bewerkt:
Ja en, wat wil je met deze topic nu weer bereiken?:rolleyes:

Als je er nou een mooie review van maakt, dan zeg ik .. ok.
Maar op de manier waarop jij het brengt is het slechts een slecht onderbouwde mening.

Wat heeft het nou weer met .big bestanden te maken?

--

HP en de order van de Feniks en de Vuurbeker zijn beiden gemaakt met Big bestanden.

Dus? Het zijn echt niet de enige 2 games die daar gebruik van maken...

Dat jij het spel hebt gedownload en het niets vindt dan betekent dat nog niet dat iedereen daar zo over denkt.

Voor je het spel had gedownload had je ook informatie kunnen inwinnen op het internet. Er zijn genoeg sites die reviews aanbieden over de game en er zijn vast op Youtube wel in-game filmpjes te vinden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan