Harry potter en de order of de Fenix

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
Ik heb een fout ondeckt en die vindt ik niet zo leuk

ik heb Voldemord verdreefen Perkametus is trug die oude taart ombeling is weg

en toch is alles zoals het was Iedreen blijf zeggen ZO potter was je nog in de ochten profeet

werwel ik een filmpje zag dat de ochtent profeet staad hij die niet genoemd mag worden is trug

weet iemand of die stemmen zo blijfen of is er een update uit

zo niet geen oplossing heb EA games dit jaar weer een harry potter game verziekt

En nu zodat we het ook nog kunnen begrijpen:D

ik zeg zoals het er staad maar ik bedoel ik ben klaar met alles en ze blijfen

maar zeggen nog steeds zelf nadat hij ze onschuld heb bewezen blijfen ze zeggen van ga je nog naar de bak en zo

Wat ik wil zeggen is dat ik niet begrijp wat je bedoelt omdat je geen normaal Nederlands typt. Leestekens en de tekst nog een keer doorlezen voordat je hem post wil mischien wel eens helpen.;)

oke met spelling controllen

Ik heb een fout ondeckt en die is nogal stom

ik heb Voldemord verdreefen Perkametus is trug die oude taart ombeling is weg

en toch is alles zoals het was Iedreen blijf zeggen (van die opmerkingen van ombeling is het besten en zo terwel die weg is)

terwel De scrijfer van die krant het zag dat voldermoord trug is
en trug op die school blijft toch iedreen zeggen van harry is gek dat staat in de ochtend krant en dat klop niet want ik heb voldermoord verslaagen en dus zoek ik nu in het kasteel voorwerpen en geheimen stukkjes maar iedreen blijft maar zeggen (harry is gek) (je hat in de gevangenis gemoeten)

weet iemand of die stemmen zo blijfen of is er een update uit

zo niet geen oplossing heb EA games dit jaar weer een harry potter game verziekt

ik kan niks vraagen ZE latten geen nieuwen leden meer toe dus daar heb ik niks aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan