harry potter en de relieken vd dood deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannr1

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2008
hoi allemaal,
ik heb 1 probleem:
het spel werkt niet op mijn pc. ik kan het wel gewoon instaleren, maar als ik op spelen druk doet hij het niet. en heel raar, de muis ook niet meer.
ik heb windows 7 ultimate als besturingssysteem maar dat is niet mijn gewone besturingssysteem. dat is windows vista home premium. ik wilde graag 7 dus heb die eroverheen gezet. het besturingssysteem wat je voor dit spel moet hebben is windows xp, vista of 7. dus zou hij het moeten doen. de videokaart is nvidia geforce 9500m GS. en op het spel van hp staat: 256mb dx9 compatible videokaart. mijn videokaart kan dx 10 aan. en ik vind als ik de verkeerde kaart zou hebben dat hij zich niet had mogen instaleren. ook staat er op de doos: om te spelen moet je akkoord gaan met de licentieovereenkomst voor eindgebruikers. wat bedoelen ze hiermee?
wie kan me helpen want ben een echte hp fan en sta te poppelen om te spelen.
groetjes claudia.

Ga naar deze site: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/
Kies daar, in de tweede witte balk van boven het spel, en vervolgens vertelt de site op welk punt de PC eventueel tekort schiet.

(er moet voor deze analyse een klein programma geinstalleerd worden, dat is veilig dus kun je rustig toestaan)

Laatst bewerkt:
harry potter

hoi, bedankt voor je reactie. wil nog even zeggen dat ik een laptop heb en ik zeker de java instellingen moet deblokkeren?

hoe doe je dit ook alweer?

groet claudia.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan