hartnekkig bureaublad beeltenis

Status
Niet open voor verdere reacties.

peggwood

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2005
:confused: Ik klikte met de rechtermuisknop op een landschapsbeeld behorende bij een online te downloaden spel en en maakte met een klik de keuze om de beeltenis naar het bureaublad te krijgen, hetgeen lukte , maar wel in het gedowloade formaat van ca 4x6 cm. Door op het plaatje op het bureaublad te klikken paste het zich aan op het gehele monitorbeeld met de bijbehorende resolutie vergroving: geen gezicht dus!
Wat ik ook probeer om ervan af te komen middels de geijkte handelingen het lukt me niet , ook niet als ik een ander bureaublad beeld installeer, dan komt het beeld waar ik vanaf wil weer ''bovendrijven''. Weten jullie waar ik het betreffende bestandje zou kunnen vinden , opdat het ik dan kan deleten?Alvast reuze bedankt natuurlijk!

Kijk eens als je rechtsklikt op je bureaublad als het volgende aangevinkt staat :

pictogrammen schikken op -> "webonderdelen op het bureaublad vergrendelen".

Als het aangevinkt staat, vink het uit. Als het niet aangevinkt staat, laat het dan zo staan, dan is er iets anders aan de hand.

Greetz : Jer:cool:en.

Aangezien het in de verkeerde sectie stond en je verder geen info geeft over je besturingsprogramma heb ik het verplaatst naar de xp sectie

JeroenE zei:
Kijk eens als je rechtsklikt op je bureaublad als het volgende aangevinkt staat :

pictogrammen schikken op -> "webonderdelen op het bureaublad vergrendelen".

Als het aangevinkt staat, vink het uit. Als het niet aangevinkt staat, laat het dan zo staan, dan is er iets anders aan de hand.

Greetz : Jer:cool:en.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan