hashing in overnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik kreeg wat problemen met Overnet 0.51 en heb inmiddels 0.52 geinstalleerd. Nu blijven een aantal transfers heel lang (uren) op hashing staan. In het woordenboek staat onder hash: hakken, de hele boel verknoeien. Klinkt nie best. Wat betekent het in dit verband en is er iets aan te doen. Oh ja, ik heb ook mijn schijf gedefragagmenteerd, kan het hier iets mee te maken hebben?

http://www.overnet.com/documentation/terms.html

Kan geen kwaad,
is nodig na het downloaden om de part/parts(temps) te controleren/aan te passen met de part.met.

Kort gezegd controlleerd overnet alle op zich staande stukjes(9 MB ofzo) in de part files of er geen fouten tussen zitten. Zo verkrijg je ook dezelfde hash code als waar je op drukte op het te downloaden.

Dat ie op hashing blijft staan is niet goed,
je kant overnet gewoon uitzetten en opnieuw kijken of ie het beter doet, emule doet hier soms ook nog weleens moeilijk over. Je zult er geen bestanden door verliezen.
Kijk ook altijd na het upgraden van overnet of er een melding staat over het omgaan met part files, laats veranderde ze het part-systeem ineens en waren de part files niet meer compatibel.

Geplaatst door @temptation
http://www.overnet.com/documentation/terms.html

Kan geen kwaad,
is nodig na het downloaden om de part/parts(temps) te controleren/aan te passen met de part.met.

Kort gezegd controlleerd overnet alle op zich staande stukjes(9 MB ofzo) in de part files of er geen fouten tussen zitten. Zo verkrijg je ook dezelfde hash code als waar je op drukte op het te downloaden.

Dat ie op hashing blijft staan is niet goed,
je kant overnet gewoon uitzetten en opnieuw kijken of ie het beter doet, emule doet hier soms ook nog weleens moeilijk over. Je zult er geen bestanden door verliezen.
Kijk ook altijd na het upgraden van overnet of er een melding staat over het omgaan met part files, laats veranderde ze het part-systeem ineens en waren de part files niet meer compatibel.

Dank voor je antwoord. Over die part.met files heb ik nog een vraag. Eerder werd er voor elke download een map in mijn Incoming aangemaakt. Nu krijg ik idd net als bij Emule 3 part.met files. How cum?

Geen idee:D
Ik kan ook niets vinden over een andere afhandeling van de part files bij deze versie... dunno.

Het probleem met hashing is opgelost. Bedankt.
Ik merk dat ik bij het starten van Overnet geduld moet hebben tot alles op looking staat. Als ik ondertussen ander zwaar werk doe, trekt ie het niet en blijft ie ergens halverwege hangen. Misschien wel gewoon teveel downloads openstaan. Het inladen duurt zeker 20 minuten...
Maar goed, ik kan ermee werken. Thx!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan