Hashpas

Status
Niet open voor verdere reacties.

romic

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Ik heb een klein programma'tje gemaakt waarmee je eenvoudig moeilijke paswoorden maakt.

Je hebt General Password, dat is het wachtwoord dat altijd hetzelfde is. (je main pas zo'n beetje)
En Site Password, hier typ je de naam van de site waar het wachtwoord voor moet zijn.

bv:

General password:
Ditismepas

Site password:
helpmij

(pass:6217868464167450)

of

General password:
Ditismepas

Site password:
gmail

(pass:961961500958080)

Als je het insteeleerd, al het onder de map HP staan, ( ik werk op een laptop van HP, en ik krijg dat er bij VB maar niet uit.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Zo'n password is misschien wel moeilijk voor mensen, maar over het algemeen zijn wachtwoorden met letters (hoofd en klein), cijfers en andere tekens wel veiliger dan eentje die alleen uit cijfers bestaat.

Zo'n password is misschien wel moeilijk voor mensen, maar over het algemeen zijn wachtwoorden met letters (hoofd en klein), cijfers en andere tekens wel veiliger dan eentje die alleen uit cijfers bestaat.

ik zal eeen kijken, om die cijfers om te zetten naar vanalles en nog wa.

Eigenlijk heb ik alleen met cijfers gedaan omdat sommige site's geen speciale tekens gebruiken. maar ik kan nu wel eens kijken naar omzetten in letters, hoofdletters en cijfers

edit: een HEX'je doet al veel.

Je hebt nu drie modi,
(heb het gmail voorbeeldje genomen.)
1 normaal:36AE61D8D5D80
2 moeilijk, maar kort:49692CC61D8E3766 (dit vind ik eigenlijk de beste, niet teveel zever en pittig)
3 moeilijk, lang: 36AE61D8D5D801D8E3766A578B753EDE

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan