Haswell game systeem

• Onderwerp starter Onderwerp starter rwk97
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rwk97

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2013
Hallo allemaal,
zoals de titel al zegt ben ik van plan een game systeem te kopen nou heb ik zelf al het een en ander opgezocht maar wilde ik het toch nog even door anderen laten nakijken. Ik ben van plan hem zelf te bouwen en dit is wel ongeveer het maximum budget maximaal 50 euro meer. Ik ben van plan te gaan overclocken maar zonder het voltage te verhogen het liefst want dat is waardoor de levensduur van je processor achteruit gaat. Het gaat dan om dit systeem: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...620113]=1&product[626119]=1&product[630313]=1

Hier had ik dan de volgende vragen over:
1. is de voeding groot genoeg zo ja hoeveel watt is er over zo nee wat raden jullie aan
2. is alles compatible met elkaar
3. nog eventuele dingen die ik kan aanpassen
4. raden jullie aan te overclocken cpu en/of gpu?
5. wat zijn de mogelijke gevaren van overclocken
6. wat voor overclock kan ik verwachten
7. de 200mm fan die op de zijkant van de case komt moet die in of uit de case blazen ivm de grafische kaart

alvast bedankt.

Hoi,

Ik geloof gezien de acties die je wilt gaan doen dat ik een 600 watt voeding zou nemen ,en ik zou als er een ander merk videokaart (gtx760) op voorraad is een ander merk nemen palit lijkt mij niet echt een sterk merk maar kan het mis hebben. Voor de rest lijkt mij het een prima systeem.
Het risico van overclocken is dat je wat kapot maakt, en denk dat je nu nog niet hoeft te gaan overclocken syteem lijkt mij snel genoeg.
En de fan is afhankelijk of er nog case fan;s aanwezig zijn .maar over het algemeen moet het in evenwicht zijn qua in en uit.

Laatst bewerkt:
mwah die voeding is sterk zat is een 80 Silver voeding en heeft 48 amps op de 12v+ lijn
die gpu verbruikt max 160watts en cpu 200watts met overklok dus dat zit wel goed

dan kan ik de voeding dus zo houden bedankt, en over de fan ik wil eigenlijk weten of de fans op de gpu intake of exhaust zijn want als die intake zijn en ik doe de 200mm fan exhaust kunnen die elkaar afremmen en andersom natuurlijk precies hetzelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan