Haushaltsbuch deluxe 2006-2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannemieke

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Hallo iedereen,

Ik ben een radeloos nieuw lid met problemen. Ik kocht de Duitse software met bovenstaande titel, maaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr toen ik die CD wilde installeren verliep alles naar wens. Het programma liep welgeteld een paar seconden of er verscheen volgende tekst op het scherm: DATENBANKFEHLER: 35602 key is not unique in collection......Het had niets te maken met de invoering van een key-nummer, want die staat nergens te lezen en werd ook niet gevraagd. Ik heb de software uit de pc verwijderd via het configuratiescherm en toen ik de CD terug probeerde te installeren kwam er dat vervelende 'boenkje' met RUNTIME ERROR 3024 en de pret was op!!! Is hier nog een oplossing voor te vinden of zal ik het boeltje naar de vuilbak verwijzen en genoegen nemen met een dure miskoop?????

Vreselijk bedankt op voorhand voor enigerlei oplossing

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hoi !

Kopieer de CD es naar je HDD en probeer dan vandaaruit es opnieuw te installeren.

Daarvoor even CCleaner draaien om de temp.files etc leeg te maken.

Greetz,

Harry.

Beste,

Ik heb eerst een Ccleaning gedaan en het programma op de voorgestelde manier geïnstalleerd. Ik krijg weer het volgende bericht:

RUN-TIME ERROR 3024
coudn't find file 'U:\Program files\Franzis\Haushaltsbuch\(naam).mdb'.

Is er iets niet in orde met mijn pc?
Toch erg bedankt voor de reactie....

Hoi !

Het verbaast me dat de extensie van het bestand .mdb is !

Maar goed: error 3024 geeft aan dat je CD dat bestand mist !

Je kunt proberen de site van de maker van het programma te zoeken en te kijken of het een bekende fout is. Ik heb es zoiets gehad met een programma en toen kon ik het bestand downloaden op de site van de fabrikant.

Zover ik kan zien ligt het echt niet aan je PC. Voor de zekerheid: kun je het even op de PC van van een vriend(in) proberen te installeren ?

Lukt het daar ook niet, heb ik geen oplossingen meer !

Greetz,

Harry.

hoi,

Dank je voor je hulp...ik ga de maker van het programma contacteren en dan laat ik iets horen.

Groetjes en hele fijne feestdagen!

Hallo,

Ik heb de oplossing voor het probleem.....
Dit programma is alleen geschreven voor een Duitstalige Windowsversie, volgens de deskundige die de supporttelefoon bemande.
Is er iemand die weet of er een andere oplossing is, zonder dat ik de taalinstellingen van mijn pc verander, want dat ben ik niet van plan....
Of, zijn er mensen onder jullie die weten waar je een goed huishoudboekhoudingsprogramma kan vinden / kopen / downloaden ?

Danke,

Welkom bij Helmpij.nl

Programma om te kopen voor ongeveer 15 euro
Of winknip, een freeware programmaatje.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan