Hawking Wireless Router

• Onderwerp starter Onderwerp starter tonl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tonl

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2004
Hallo

Ik heb een 802.11b Wireless Firewall Router van Hawking. IK ben aangesloten op de kabel van athome.
IK heb de router tussen de modem en de Pc gezet. Daarna doet het internet niet meer, ik heb precies alles gedaan volgens de beschrijving. Wat kan ik allemaal nog meer doen. Ik heb automatisch ip adres toewijzen gedaan enz....maar niks lukt. De netwerkkaart is goed, want als ik de Router er tussen weghaal doet het internet gewoon weer! Wie weet er een oplossing.

Groeten TL

Het verschilt per router waar je het neer moet zetten. Je kunt kijken of je iets van hostname o.i.d kunt vinden in je router en ook domain

Geplaatst door m@rio
Het verschilt per router waar je het neer moet zetten. Je kunt kijken of je iets van hostname o.i.d kunt vinden in je router en ook domain

Bedankt voor je interesse in mijn probleem maar ik denk dat het niet duidelijk is wat ik bedoel.
Ik heb het het probleem dat wanneer ik de router tussen de kabel en de netwerkaart installeer ik geen verbinding meer heb met het internet. Wanneer ik dit wel had kan ik de procedure volgen in de uitgebreide bijlage die ik bij deze router heb. Maar omdat ik geen verbinding kan krijgen, kan ik de procedure als beschreven in de uitgebreide bijlage ook niet volgen. Dus, hoe kan het dat ik geen verbinding heb met het internet als ik de router tussen de kabel en de netwerkkaart verbind.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan