Haz en Host

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker duidelijk weer, deze vraag van je. :rolleyes:

Wat gaat er niet goed? Heb je hen zelf al eens gemaild?
 
Bij hazd.dk hebben ze een lemiet van 400 als je ff kijkt maar daar moet je je toch eens aan kunnen melden en bij host.sk heb ik vandaag gehoord dat ze nieuwe servers krijgen en dat ze dat dan pas doen
 
Ik zit dit een paar keer door te lezen en heb nog steeds geen idee wat de vraag nu eigenlijk is. Gebruik in ieder geval eens leestekens. Dat leest al ietsje makkelijker.
 
Nouw nu probeer ik het zo goed mogelijk uit te leggen:D .
Als je de host www.haz.dk kent ? Dan kun je je niet altijd aanmelden. OMdat zij niet meer als 400 kunnen accepteren, er staan er ook wel eens 403. Maar hoe kan dit want ik wil me daar ook aanmelden:confused: .

Bij www.host.sk is het zo: ik heb me aangemeld maar ik heb nog steeds geen bevestigingsmailtje gekregen:( .

Hopelijk is het nu wel duidelijk en weten jullie daar raad mee:thumb:

Bij Voorbaad Dank,
Met Vriendelijke Groet,
XxStefkuHxX
 
Geplaatst door XxStefkuHxX

Hopelijk is het nu wel duidelijk en weten jullie daar raad mee:thumb:
Haz: geen idee, foutje?
Host: mail ze eens.
 
Host is deens met engels door elkaar duz.
En haz: snap je het niet of weet je het niet ?
 
Geplaatst door XxStefkuHxX
Host is deens met engels door elkaar duz.
En haz: snap je het niet of weet je het niet ?
Wat is dit nu weer voor antwoord?

Jij wil graag een account bij host, dus moet je accepteren dat zij een andere taal gebruiken. Dus bij problemen zal je hun taal moeten gebruiken. Gratis, weet je nog? :rolleyes:

Haz: hoe moet ik nou weten hoe hun procedure functioneert? Dat vraag je dus ook maar aan hen.

Jij wil gratis alles hebben, accepteer dus niet alleen reclame, trage verbindingen etc etc, maar ook een matige tot slechte support!
 
Laatst bewerkt:
Ja weet ik ,
IK wil eest weten of mijn site een succes word(zal hij niet worden)dan kan ik nog altijd naar een betaalde host overstappen.
IN iedergeval bedankt.
IK had misschien gedacht dat jullie er ervaring mee hadden.
MVG
XxStefkuHxX
PS ik kan bij vragen wat andere gepost hebben de status veranderen naar opgelost??RAAR??Dit moet toch niet kunnen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan