HControl.exe wil niet starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie9

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo,

Ik heb laatst op mijn ASUS X53SD-SX209V Windows 8 Pro with Media Center opnieuw geïnstalleerd. Nou heb ik de drivers geïnstalleerd en heb ik met eentje een probleem. De driver voor de toetsencombinaties met de FN-knop wil niet automatisch starten. Ik heb al van alles geprobeerd: taakplanner, invoegen in de map opstarten en in het register een registry entry maken in de map 'run'. Hij vertikt het om te starten. Als ik gewoon dubbelklik op de .exe (HControl.exe) en daarna op 'Ja' druk bij de vraag 'Wilt u dit programma toestaan wijzigingen aan te brengen aan de computer' doet ie het. Er staat zo'n schildje bij van UAC.

Waarom vertikt HControl.exe het om automatisch op te starten?

Ik wil trouwens niet UAC uitzetten.

Alvast bedankt!

Nope. Alleen als ik HControl.exe handmatig start doet ie het. Ook als ik taakplanner gebruik en hem toevoeg met hoogste bevoegdheden en zo dan zegt ie dat ie gestart is maar dat is ie niet. Als ik dan rechtermuisknop en dan uitvoeren doe doet ie het wel.

HET IS GELUKT!

Ik heb op deze pagina de nieuwste driver gedownload. Deze geïnstalleerd en HControl.exe start zichzelf automatisch op en het werkt weer goed.

HOERA!

Nog bedankt voor de reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan