HD 4830 naar HD 4850 flashen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim Hovius

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een HD 4830. Ik heb gelezen dat de core indentiek is aan de HD 4850, alleen het aantal shaders verschilt.
Is het mogelijk om deze kaart te flashen naar een HD 4850? :)

Mijn MSI 8600GTS draait nu ook op 850Mhz :P

Laatst bewerkt:
veel gestelde vraag, eerst ging het heel vaak fout en dit is dus ook geheel op je eigen risico (geen garantie)

aantal hulpjes
*klikje*
*klikje*

maar zoals ook daar beschreven zal het MISCHIEN lukken niks is zeker

OFFTOPIC, je handtekening : je zet het afsluitingsprogramma in gang ofwel je start het afsluitings script ;)

veel gestelde vraag, eerst ging het heel vaak fout en dit is dus ook geheel op je eigen risico (geen garantie)

aantal hulpjes
*klikje*
*klikje*

maar zoals ook daar beschreven zal het MISCHIEN lukken niks is zeker

OFFTOPIC, je handtekening : je zet het afsluitingsprogramma in gang ofwel je start het afsluitings script ;)
Kan het dus wel, of is het onmogelijk?
Ik weet wel hoe je een videokaart moet flashen, ik heb ook nog een PCI kaartje liggen voor als die het niet meer doet :thumb:

Kan het dus wel, of is het onmogelijk?
Ik weet wel hoe je een videokaart moet flashen, ik heb ook nog een PCI kaartje liggen voor als die het niet meer doet :thumb:

ik zou zeggen probeer het ;) je kan hem verliezen of je kan hem verbeteren :thumb:

Ik heb gewoon een HD4830 met 800 shaders (ben één van de gelukkige personen) :cool:

Heb de kaart proberen te flashen. Hij deed het wel, alleen was Windows zwaar onstabiel. Ik heb de kaart weer teruggeflashed :confused:

Maar nog een vraagje: worden nou alle 800 shaders benut door een HD4830 BIOS? :thumb:

Heb de kaart proberen te flashen. Hij deed het wel, alleen was Windows zwaar onstabiel. Ik heb de kaart weer teruggeflashed :confused:

Maar nog een vraagje: worden nou alle 800 shaders benut door een HD4830 BIOS? :thumb:

volgens mij niet, maar met een tune programma(overclocken dus) zou je de 800shaders wel kunnen laten werken als het goed is ;)

geen idee :confused: heb ergens een keer gehoort dat het mogelijk was om het te doen mischien opnieuw flashen? en kijken of je wat aan de stability van windows kunt doen door performance look te proberen
Windows loopt constant vast :( Das echt niet leuk meer :rolleyes:

En wat is performance look :P?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan