Hd 4850

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Je hebt dus 1 pci-e16 slot waar deze kaart in zou kunnen maar wat nog zeker zo belangrijk is kan je voeding het wel kan trekken dus dit eerst even nakijken, even de pc open maken en op de voeding kijken hoeveel watt de voeding kan leveren.

Modag

Ps. welkom op Helpmij

Je zegt dat het "zou" kunnen?
Ik heb op men voeding gekeken en ik zag 2 dingen staan 110 Watt & 250 Watt..
Is dat niet aan de lage kant? Aangezien ik op het internet voedingen van 600 Watt enz te koop zie staan..?

Mvg. Tom

& dankje :) Had nooit zo'n snel antwoord verwacht :)

Denk je dat als ik een nieuwe voeding koop dit dan zal lukken?
Zal die kaart een grote verbetering zijn van mijn pc?

Tom

Hoi,

Ligt er een beetje aan wat je met de pc wil gaan doen of al doet .welke processor en geheugen heb je.

Modag

Ik zou graag GTA IV een beetje fatsoenlijk kunnen spelen.. en recente games spelen..

specs:
Intel core duo 6420 @ 2.13Ghz
2 Gb DDR II ram
Radeon X1650 Series 1024 Mb Hyper memory (bulle kaart)

Weet je hiermee genoeg?

Tom.

Hoi,

Dan ga je er inderdaad wel mee op vooruit als je het doet koop dan wel een goede voeding in ieder geval een a merk.

Modag

Laatst bewerkt:
oke super :)

Nog 1 vraagje..
Is het zeker dat de videokaart & voeding in men pc gaan passen?
Ik hoop van wel :)
Oh en nog 1 ding (misschien wel domme vraag) de HD4850 heeft niet zon blauwe uitgang naar u scherm maar iets speciaals dat ik nog nooit gezien heb.. moet ik daar rekening mee houden?

Alvast bedankt !

Mvg Tom.

Laatst bewerkt:
oke super :)

Nog 1 vraagje..
Is het zeker dat de videokaart & voeding in men pc gaan passen?
Ik hoop van wel :)
Oh en nog 1 ding (misschien wel domme vraag) de HD4850 heeft niet zon blauwe uitgang naar u scherm maar iets speciaals dat ik nog nooit gezien heb.. moet ik daar rekening mee houden?

Alvast bedankt !

Mvg Tom.
Het enige waar je naar moet kijken is dat de kaart qua lengte in je kast past.
En ik neem aan dat je een vrij standaard kast hebt, en niet een small form-kast (dat is zeg maar een heel platte)

Veel van de moderne videokaarten zijn 2 slots, dat betekent dat ze 2 sloten achter je pc inneemt:

Crossfire_R480.png

(als je het iet begrijpt, dan moet je het zeggen...)

En op dat plaatje zie je ook die 2 niet-blauwe aansluitingen: Die blauwe zijn VGA-poorten. De nieuwe zijn DVI-poorten.
Op deze DVI-poort kan je een verloopstukje zetten, waarmee je je oude vga-monitor op de nieuwe dvi-poort kan aansluiten. Dit verloopstukje wordt bij de videokaart meegeleverd. Zoiets dus:
tn_premium_dvi_vga_verloop_m-f-vga-kant.jpg

Laatst bewerkt:
Het enige waar je naar moet kijken is dat de kaart qua lengte in je kast past.
En ik neem aan dat je een vrij standaard kast hebt, en niet een small form-kast (dat is zeg maar een heel platte)

Veel van de moderne videokaarten zijn 2 slots, dat betekent dat ze 2 sloten achter je pc inneemt:

Crossfire_R480.png

(als je het iet begrijpt, dan moet je het zeggen...)

Ik begrijp het denk ik ^^
Nu Gaat de voeding passen? zijn de maten van een voeding universeel?
En wat voor kabel moet ik gebruiken voor de videokaart naar men scherm want ik ben nog zo'n blauwe uitgang gewoon..

Bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan