Hoi Ladyke

:thumb:
Wat altijd belangrijk is dat waar je nu al in eerste regel mee begint ,hoe was de installatie.
Er ging iets niet helemaal goed dat is zo wie zo altijd belangrijk om te weten.
Kijk je moet het zo zien ,waar jij overheen kijkt en onbelangrijk vind of denk dat is heel iets anders of iets wat zo klien dat het niks uitmaakt hoe dan ook mag jou meschien helemaal niks zeggen ,maar voor mij kan het een zee aan informatie zijn.
Het is vaak maar iets kleins waardoor het dwars zit en fout gaat.
Het gaat dus om de software.
Wat daarvan dwars kan zitten is de software die actief is.
Dus programma's die met windows mee worden opgestart.
De malware of virus scanner of voor naam het beestje hebben mag is ook van belang.
Hier heb meschien nooit aan gedacht ,met installeren open je soms wel eens meerdere bestanden tegelijk als de real-time scanner nogal fel met bestanden die worden geopent is of ook nog eens op bestanden die aangemaakt en bestanden die gesloten worden bestand die verplaats worden gaat scannnen heeft hij daar zijn tijd voor nodig .
Gaat zo'n bestand die installeerd moet worden scannen waardoor dat bestand vasthoud en het in installatie programma loopt met de andere bestanden gewoon door.
Als scannner klaar is en het bestand weer los laat kan het installatie programma al zover zijn dat te laat is om nog mee geinstalleerd te worden.
Ik zeg dus niet hier zo is ,alleen maar als voorbeeld om idee te geven het gaat om een fractie van een seconde het komt zeer zelden voor je zou maar net die ene zijn.
Vergeet natuurlijk niet dat ik jou pc niet zien want moet jij voor me doen.
Dan is er nog dat je moet gaan inschatten hoe met een computer om gaat wat je wel en niet kunt en hoe ver kan met je gaan.
Blijven lachen en we gaan gewoon door opgelost is ,dat komt wel goed.

:d
Iets met 3D instellingen ,nee dat gaat niet zo.
Maar die vraag brengt me wel op een gek idee wat meschien wel even gewoon om te kijken windows zegt daarmee.
Bij Control Panel\System and Security\System heb je die windows experience index zitten.
Waar je dat rate my computer kan doen ben wel benieuwd of hij doet en wat er wordt aangegeven je weet wel bij videokaart windows performance for aerco.
Heb je een deinstallatie programma op je pc ?
Zo iets als dit
http://www.ursoftware.com/
Want er blijf gewoon iets op pc ztten wat er deinstallatie niet af wil en dat heeft te maken met iets van ATI.
Want dit wat in een post had vermeld ,ik heb hem nu gedeinstalleerd en daarna deet ie het.
Dat is niet goed ,je had een buroblad zonder aerco moeten hebben en laage resolutie en weinig kleuren of te wel de windows standaard driver had het over moeten nemen.
Maar met wat daar vermelde is er de driver van ATI nog steeds geladen en actief.
Komt goe :thumb: