hd audio of AC'97????

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellever

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
he helpmij vraagje weer

heb een CM 932 HAF gekocht en heb alles omgebouwd. maar zit mnu met 1 kabeltje dat naar de AAF aansluiting moet van het mobo. het is het audio kabeltje voor de audio ingangen aan de voorkant. alleen zit er aan dat kabeltje 2 stekkertjes: de een AC '97 en de andere hd audio. welke moet ik op het mobo aansluiten? het is een asus p5Q

Bedankt alvast:thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi !

Ligt eraan of je een audio-apparaat hebt volgens de AC'97-modus of Azalea !

Staat in de manual van je mobo.

Greetz,

Harry.

ik kan niks vinden in mijn gebruiks aanwijzing.
Dit is mijn mobo Asus M3N78-VM, Socket-AM2+GeForce 8200, DDR2, m-ATX, Hybrid-SLI, PCI-Ex(2.0)x16

Hoi !

Tja, daar heb ik toch niets aan ?

Ga naar de Asus-support-site, trommel daar de mobo-gegevens in, kijk bij specificatie's, kijk welk audio-apparaat aan boord is !

Nogmaals: staat ook in de manual van je mobo.

Greetz,

Harry.

En had nog ff een vraagje even tussen door.
Ik heb 3 120mm fans in mijn pc al die fans hebben een aansluiting van 2 van die molex dingen. Alleen hoe sluit ik die ooit aan op mijn fan controller? want bij me fan controller zitten alleen kabeltjes voor fans met 3 pins aansluiting.

Hoi !

Als de fans alleen zijn voorzien van Molex-aansluitingen kun je die niet op je mobo aansluiten, maar zullen na het opstarten altijd op volle snelheid draaien.

Klinkt me iewat vreemd in de oren, want bij de fans die ik meestal gebruik (Coolermaster, Antec, Thermaltake) kun je altijd kiezen voor of de Molex-aansluiting of de aansluiting op je moboc.q. een fancontroller.

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
hey

sorry dat ik zo laat reageer. ik heb Realtek ALC1200, 8-channel High Definition Audio CODEC audio apparaat. dus de HD audio plug op het mobo aansluiten??

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan