"HD-bevestigers"

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
ff een vraagje...
op de pic zie je van die vage gevallen, waarmee een HD is bevestigd...
zijn die los te kopen? of zal ik ze toch zelf moeten maken?

Die dingen zitten altijd standaard in de kast waar ik de meeste pc's in bouw. Maar ze zullen bij de betere computerzaak ook vast wel te krijgen zijn.

Is dat je eigen pc? Doe die kerstverlichting dan ff uit en schijn er ff met een normale lamp op. Zo zien wij et wat beter.

Geplaatst door Muurhond
Is dat je eigen pc? Doe die kerstverlichting dan ff uit en schijn er ff met een normale lamp op. Zo zien wij et wat beter.
nee sorry...tis mijn eigen niet...deze heb ik via google gevonden (;))
volgens mij zijn ut gewoon kleine stukjes ijzer, met daarin wat gaatjes, zoda je je hd der mooi mee kunt bevestigen...

als je ze niet direct in de handel vindt, misschien zelf maken???

Geplaatst door ojan
als je ze niet direct in de handel vindt, misschien zelf maken???
mja, vandaar mijn vraag..misschien wist iemand hoe ze heten (als ze een naam hebben)...

Als je een harde schijf onder een reeds geplaatste harde schijf wil laten hangen (2 onder elkaar) kun je of mecano of iets dergelijks gebruiken. Zelf heb ik ook wel een gaatjespaneel (aluminium plaat vol gaatjes) gebruikt. Paar strips uit knippen en klaar.

of van die L profieltjes waarmee je achteraan je pc kast de sleuf van een pci slot kan afdekken. Het korte eind eraf zagen, een paar gaten erin en je bent klaar...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan