HD Bracket

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik heb onlangs een harde schijf van 80 gig uit mijn pc gehaald en wil die eigenlijk extern hebben, kan ik daar dit voor gebruiken?:

3,5" USB 2.0 HDD BRACKET
attachment.php

kan daar iedere willekeurige harde schijf in?

Bijlagen

• hddbracket.gif
    hddbracket.gif
    9,9 KB · Weergaven: 135
Normaal zou dat moeten passen. Ik kan alleen niet goed zien of de schijf wel voldoende koeling krijgt.

Ik weet ook niet hoe dat met de koeling zit, maar een schijf mag toch best wel warm worden???
Niet te warm natuurlijk ... maar er zullen vast wel ergens gaatjes inzitten.

Hoe koeler de schijf, hoe beter het meestal voor de levensduur is. De huidige 7200rpm schijven kunnen behoorlijk warm worden.:(

Maar goed, de schijf van 80 gig die ik uit mijn pc heb gehaald die kan dus in die bracket?

Wat voor schijf is het?
5400 toeren of 7200 toeren.
10000 zal ie wel niet zijn.

Hoe hoger de toeren hoe heter....koeling moet je echt niet onderschatten. Ook is belangrijk hoe vaak je pc aan staat 24/7 of 2 uurtjes per dag. Helemaal op hete dagen als deze.

Ik heb hem wel bijna 24/7 aanstaan, het is een Western Digital 80 gig 2 mb cache en ik dacht dat hij 7200 rpm per minuut was maar ik weet het niet zeker.
Ik weet dat ze ook complete externe harde schijven verkopen... kunnen die dan ook niks hebben.qua warmte?

Ik heb zo een externe maxtor schijf. Heerlijk ding maar na een paar uurtjes voelt ie heet aan.

Het voordeel is dat er een schakelaar opzit. Ik zet m dus alleen aan als ik er bij moet. Terwijl de pc wel 24/7 aanstaat.

Ze verkopen wel externe hdd met koeling.

Bedankt allemaal, ik weet even voldoende!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan