HD Doet het slecht???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rorije

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
hallo,

ik heb een HD van maxtor 200 GIG en als ik NFS MW speel dan hoor je hem ineens uitslaan en dan doet het spel het ook er slecht dan happert hij ineens.
Dit is gebeurt toen in windows opnieuw had geinstalleert
daarvoor deed die het harstike goed ik snap echt niet wat dit is

Spec:
intel Celeron 2.4
1Gig DDRram
128 Nvidia Geforce 6800 XT

Start / config scherm / energiebeheer
Staat daar iets ingesteld bij "Vatse schijven uitschakelen na......" ?

jah daar had ik al naar gekeken voor die tijd en die staat op nooit

Is het een PATA of SATA? kabels al nagelopen? bij een SATA willen die, bij inferieure kabels, wel eens los gaan zitten, tevens de voedingskabel daarvan.

Ook de juiste drivers voor het moederbord geinstalleerd?

Laatst bewerkt:
Draait de schijf wel in udma mode? te zien in apparaatbeheer bij de eigenschappen van de primaire of secundaire controllers onder de ata/atapi ide controllers.

kijk met monitoringsoftware eens naar de temperatuur van die HD, uitslaan is een whiiii -klonk - waarnaa ie weer begint te draaien ...
als die te warm wordt (bijvoorbeeld in een aldi pc (veeeel te kleine kast!!!)

nou ik heb me pc goed gekoelt ik heb er trouwens een HD koeler op zittuh:p

jah dat klopt allemaal die gegevens ;)
ik heb ze het zelfde als hoe jij ze beschrijft

hoeveel watt is je powersupply ? en kijk de kabels ervan eens na ... dat die beetje bewegen ... en dan slecht contact maken ...

een harde schijf is zoals de motor in een auto ... dat is bewegende onderdelen ... dat kan kapot ..

ik heb alles los gehaalt en opnieuw aan gesloten en schoon gemaakt hij valt niet meer uit die HD maar hij stotterd heel erg als ik nfs mw speel terwijl die dat nooit deed wat is dit dan weet je dat mssn ook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan