HD DVD Recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toto1991

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem en ik vrees dat het niet op te lossen is. Ik heb hier een HDD Recorder staan, een harde chijf bij de TV waar je op kan nemen op een harde schijf en/of DVD en kan branden naar een DVD. Je kunt dan een titellijst bekijken en de vormgeving van de menutjes zijn exact hetzelfde bij de titellijst van de DVD als van de HD. De enige manier waarop het verschil te zien is , is het lampje dat op het apparaat zelfbrandt eens goed te bekijken. Die lampjes zitten naast elkaar en DVD en HDD is in van veraf moeilijk te onderscheiden. Hier komt het probleem, ik wilde een dvd formatteren om er iets op te branden dus ben naar het eigenschappen menu gaan en klikte op formatteren. Hij vroeg echter niet of dit in de VR of Video modus moest. Toen ik op keek zag ik dat ik de hele harde schijf aan het formatteren was! Ergens in de 20% trok ik als laatste redmiddel de stekker eruit maar helaas moest ik zien dat alles weg was. Ik verbaas me erover dat dit niet eerder is gebeurd en ik vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft en of dit op de een of andere manier nog op te lossen is, maar ik denk het niet...:(

In ieder geval bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan