Hd is niet meer vindbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

cooldimitri1

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Ik heb een best wel nieuwe computer, een compaq met windows vista..
Ik start hem dus op, staat er dat hij niet kan rebooten?
Het blijkt naar een beetje onderzoek dat hij helemaal niet vindbaar is.
De computer is nog geen jaar oud, dus kapot is hij niet.
Ik heb verhalen gehoord over diepvriesers of een tik tegen de harde schijf.
Maar wat is nu het beste?
Wie kan mij helpen!
Het gaat niet of ik belangrijke bestanden terug krijg, die staan toch op een usb-stick.
Maar om nou een nieuwe hd te kopen vind ik een beetje te duur voor een nieuwe pc?

Ik heb jullie hulp nodig!
Met Vriendelijke Groeten:
Dimitri

Laatst bewerkt door een moderator:
Je start hem op en hij zegt dat hij niet kan rebooten, je bedoelt neem ik aan dat hij tijdens het opstarten al een fout geeft? kan je wat specifieker zijn WAAR/WANNEER die fout komt? en de exacte foutmelding?

de computer is geen jaar oud, dus kapot is hij niet. Onzin, een pc kan na een dag al stuk zijn als je pech hebt, het feit dat hij nieuw is betekent niet meteen dat hij niet stuk is. daarnaast zeg je dat je pc nog geen jaar oud is, maar er staat nog wel vista op terwijl windows 7 toch al meer dan een jaar de standaard is op nieuwe pc's. (oftewel, zat de pc misschien al een tijdje in de doos)?

diepvriezers of een tik tegen de harde schijf zullen niet helpen. stuk is in de meeste gevallen ook echt stuk.

als de pc niet meer dan een jaar oud is ben ik er van overtuigd dat je nog garantie hebt, mijn tip: ga terug naar de winkel en houd rekening met een wachttijd van minstens 3 weken, of investeer zelf een paar tientjes in een nieuwe harde schijf.

Laatst bewerkt:
je hebt waarschijnlijk nog garantie op je computer dus ga je computer niet openschroeven want dan is je garantie voorbij maar ga er gewoon mee terug naar de winkel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan