HD maakt te veel toeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

assaas

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Mijn Hd maakt sinds kort veel toeren, ik heb daarom gisteren Windows eroverheen geschreven, maar hij blijft nog steeds ontzettend veel toeren maken.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Mijn Hd maakt sinds kort veel toeren, ik heb daarom gisteren Windows eroverheen geschreven, maar hij blijft nog steeds ontzettend veel toeren maken.

Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Ik reageer even op mezelf....ik heb via msconfig het opstartprogramma
C:\WINDOWS\ehome\ehtray.exe gesloten en tot nu toe de HD het normaal.

Trouwens ik zou niet weten wat voor een programma dit is...misschien moet ik dit even opzoeken

Het bestand ehtray.exe hoort bij Windows Media Center. Het is dus geen malware, zoals je misschien zou vermoeden. Het uitschakelen hiervan heeft verder geen gevolgen voor Windows, wel voor het gebruik van Windows Media Center. Gebuik je Media Center?

Wat versta je onder toeren? Een HDD staat stil of draait zijn fabriekssnelheid (meestal 7200) en niets daar tussenin, voor zover ik weet.

Je doelt op het "pruttelen"?

ehtray.exe is a process is the tray bar process for the Microsoft Media Center. It gives you easy access to the digital media manager. This is a non-essential process. Disabling or enabling it is down to user preference.

Sommige applicaties scannen de hard disk voor snellere toegang in de toekomst. Of dat hiermee ook het geval is betwijfel ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan