hd movie maker voor windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten983

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
hey ik wil ff mijn vader helpen mijn vader heeft een panasonic camcorder gekocht op mediamarkt en mijn pap kan de panasonic video´s niet op windows movie maker krijgen omdat hd er niet op wil en omdat het andere bestanden zijn daar had ik ook last van met mn canon camera maar ik ben op zoek naar een gratis movie maker die hd kwaliteit aankan en ook precies de resolutie als 1080p kan maken en titels en aftiteling en effecten heeft weet iemand zo´n movie maker maar dan gratis

pinnacle studio 15 werkt ook met hd want ik heb een samsung videocamera gekocht en was gisteren een dagje weg vandaag geprobeerd werkt vlekkeloos

oke deze kent mijn vader hij gaat het nu downloaden dus als het goed is het morgen klaar is maar goed ook want ik maak ook video´s met mn canon ixuss 220hs compact camera en ik heb tegen mn ouders belooft om voor mijn verjaardag dat komt pas 17 oktober dan krijg ik een JVC GZ-E205 zwart camcorder en kan ik ook video´s maken nu nog moet ik het met mn canon ixuss 220hs doen zijn er meer hd movie maker´s ik ben langzamerhand ook movie maker´s een klein beetje aan het verzamelen op mn windows 7 pc

oke nu heb ik een probleem mn canon ixus 220hs maakt mov video's en kan niet op pinnacle studio 15 gezet worden de video's

dan weeet ik het anders ook niet want hij moet het werken hoe heb je hem gedouwloaden heb je ook de plugins gedouwloaden

de plugins weet ik niet mijn vader heeft het op torrent gedownload en pap zn video's passen er wel op dat zijn mpeg bestanden en mijn video bestanden zijn mov bestanden en die passen er niet op maar ik weet niet of pap de plugins geinstalleerd heeft

ik snap hem nu je moet de video bestanden in de video map slepen en niet in je camera maar hoe kun je de video opslaan in een video file want ik kan hem alleen als dvd gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan