HD rateld na 3 weken

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Geachte lezer/s

Nadat vaak mijn destops kapot gingen kocht ik een dure laptop Sony nu na 3 wkn begint de hard disk te ratelen heeft iemand een verklaring hiervoor?
Toen er nog niets opstond hoorde je niets nu er nog niet veel opstaat 7giga begint hij te ratelen mijn nicht haar laptop staat vol mp3 en video maar die is muisstil.
Het is ook niet zo dat er een virus is dat steeds het lampje brand van de hd kan het zijn dat je fouten maakt wat mij sterk lijkt bv mappen op foute plaatsen zetten.
Ik vindt het heel erg snel na 3 wkn weet iemand hier iets meer van?
BVB dank Jos

PS Sony zou zo goed zijn ik heb de ervaring niet slechte service,moeilijk bereikbaar ik ben van mening dat als je er heel wat voorbereiding aan besteed je op een heel ander merk uit komt met mischien wel betere prestaties ik heb het gevoel erg veel voor het merk sony te hebben betaald een HP is vele malen goedkoper en bij nader inzien werkt het ook nog zeer fijn denk goed na voor je een laptop koopt het nagaan van cons. test kan ook geen kwaad

Hoe weet je zo zeker dat het de harddisk is.
Het kan ook een ventilator zijn.
drie weken oud nog maar....snel terug naar de leverancier.

Heb je je schijf al eens gedefragmenteerd.

HD rateld

humpe zei:
Heb je je schijf al eens gedefragmenteerd.

Ja dat heb ik ook al gedaan,de mij bekende trucs om het tegen te gaan heb ik gedaan voor de zekerheid zal ik het nogmaals doen ty voor je reactie.

Ps ik heb het aan andere gevraagd maar het schijnt toch normaal te zijn,het geluid is maar zachtjes en het tikken heb ik niet meer gehoord het schijnt dat je een destop hd niet kan vergelijken met een laptop hd Jos

Laatst bewerkt:
HD rateld

puppie zei:
Hoe weet je zo zeker dat het de harddisk is.
Het kan ook een ventilator zijn.
drie weken oud nog maar....snel terug naar de leverancier.
Hoi ik heb een laptop dus ik kan heel goed horen dat het de HD is,mede omdat het ratelen vooral is bij bv scannen van het systeem met norton dan doet hij het het ergst ook geeft hij zo af en toe een harde tik.
Naar mijn weten hoor ik de fan niet eens het probleem begint wanneer je er pro`s op zet wanneer hij leeg is zonder pro`s erop is hij stil

mvgr Jos

scannen van het systeem met norton dan doet hij het het ergst ook geeft hij zo af en toe een harde tik.
Dit lijkt me toch niet kloppen een hardeschijf die een harde tik geeft. Ik zou er toch mee terug gaan naar de winkel, want kloppen doet dit niet.:(

HD rateld en tikt

crash zei:
Dit lijkt me toch niet kloppen een hardeschijf die een harde tik geeft. Ik zou er toch mee terug gaan naar de winkel, want kloppen doet dit niet.:(

Hoi.,
Bedankt voor je reactie, ik ga zeker morgen direct terug naar de winkel het kan ook niet goed zijn dat je HD rateld en af en toe een harde tik geeft.
Een pluim voor je mooie pc ziet er echt fantastisch uit,er zal dan ook een aardig prijs kaartje aanhangen desondanks zou ik het er ook voor over hebben.
Kan je een indicatie geven wat hij gekost heeft zoals hij er nu bij staat?

Groetjes Jos

nixs zei:
Een pluim voor je mooie pc ziet er echt fantastisch uit,er zal dan ook een aardig prijs kaartje aanhangen desondanks zou ik het er ook voor over hebben.
Kan je een indicatie geven wat hij gekost heeft zoals hij er nu bij staat?
Bedankt voor de pluim.:) Wat ie gekost heeft geen idee, denk ook niet dat het uit te rekenen is. Het is immers een eigen bouw, dus als je de uren gaat rekenen die erin zitten. Qua materiaal voor de buitenkant (MDF), valt het voor mij mee. Ik zit in de houthandel, dus koop het relatief goedkoop in. Het totaal plaatje zal even goed oplopen, denk maar aan verf, plamuur schroeven, plexiglas electronica enz.....

crash zei:
Bedankt voor de pluim.:) Wat ie gekost heeft geen idee, denk ook niet dat het uit te rekenen is. Het is immers een eigen bouw, dus als je de uren gaat rekenen die erin zitten. Qua materiaal voor de buitenkant (MDF), valt het voor mij mee. Ik zit in de houthandel, dus koop het relatief goedkoop in. Het totaal plaatje zal even goed oplopen, denk maar aan verf, plamuur schroeven, plexiglas electronica enz.....

Ja en dan nog niet vergeten..............................de stofzuiger.......die er bij staat:p

Sorry.kan het ni late:mad:

crash zei:

Ik neem aan dat als je hem zelf moet bouwen zonder de adressen die jij hebt het niet te betalen is lijkt me,naar horen zeggen ziten er al heel wat fans in je zie het niet dat het mdf is het geeft veel voldoening dat je zoiets bouwt veel succes met je verdere projecten Jos

nixs zei:
Ik neem aan dat als je hem zelf moet bouwen zonder de adressen die jij hebt het niet te betalen is lijkt me,naar horen zeggen ziten er al heel wat fans in je zie het niet dat het mdf is het geeft veel voldoening dat je zoiets bouwt veel succes met je verdere projecten Jos

Ps het is je goed recht dat je het niet kan laten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan