Kortweg de volgende opties:
1. De 5570 geeft de geest.
2. Als spelletjes bijv. geen DX11 meer ondersteunen. Dat zal de eerste jaren zeker niet het geval zijn.
3. Als de schermen te groot worden. Bijv. 60" met een resolutie van 6400x2560 pixels of zo. De Maximale resolutie van deze kaart is iets van 2560x1600 o.i.d. (per scherm, max. 2 denk ik, maar dat laatste wordt erg zwaar voor de 5770).
4. Nieuwe Crysis...
en is deze kaart geschikt voor een 32 scherm.
Wat bedoel je met een 32 scherm?
32" monitoren ben ik nog niet tegengekomen (nou ja, betaalbaar voor sterfelijke zielen).
32" TV's wel. TV's hebben over het algemeen een veel lagere resolutie dan beeldschermen. Een HD TV heeft 1900x1080 pixels en dit kan de 5770 nog behoorlijk goed aan.
Kort samengevat: als je geen extreme beeldschermen gaat gebruiken, geen übergamert bent (want dan had je al minstens 3 peperdure Hd5890's met Crossfire in je kerncentrale gebouwd) kan je nog makkelijk 2 jaar zonder problemen de nieuwste spelletjes spelen.
Verder is het natuurlijk een subjectief gegeven en heel erg afhankelijk van wat voor spelletjes dat je speelt. Welke wil je ermee spelen?
p.s. heb zelf na aanschaf van een 24" beeldscherm (1900x1080) een tweede 5770 erbij geprikt om werkelijk alles op de beste instellingen te kunnen spelen. Niet strikt noodzakelijk, maar voor de hobby. Ik blijk er niet beter van te spelen (...).