HD start niet op?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yass
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Yass

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2003
Hey,

Gisteren had ik het probleem dat wanneer ik mijn pc opstartte hij een melding gaf dat hij geen bootable master of iets dergelijks kon vinden. Ik deed mijn pc open en bleek dat het sata kabeltje kapot was. Wle vaag dat dit ineens was gebeurd.

Maar goed, ik heb dus een nieuw kabeltje gekocht, aangesloten. Als ik nu opstart start hij wel door, ik krijg eht groene windows laadbalkje te zien, maar dan krijg ik snel een blauw scherm te te zien(flikkert echt 1 sec ofzo dus kan niet lezen wat het zegt), en dan start hij opnieuw op en gebeurt het hele proces weer.

Er staat nu Vista op, ik kon de Vista DVD echter niet meer vinden dus deed er een oude XP cd in(om te kijken of ik Windwos herstel kon doen). Toen ik dit deed krege ik niet het gebruikelijke scherm wqaar je op R drukt voor repair. Hij ging direct naar"Xp Installeren" waar ik een HD/Partitie moest kiezen. Er staat maar 1 partitie, en er staat achter 152.000mb vrij. En het is dus een 160 gb hd. Betekent dit nu dat alles weg is? Zoja, gewoon opnieuw windows installeren dus? Zo nee, wat moet ik doen?

Bij voorbaat dank!

Kan je niet in Veilige Modus opstarten?
En dat er 151.000 MB staat, is normaal. 1GB is 1000MB, dus dat klopt wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan