HD stuk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aaight

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Nu heb ik volgend probleem:

ik heb nogal tamelijk veel (en onregelmatig) dat mijn pc ineens opnieuw opgestart is en dat er opstaat 'No proper boot device ...' en die zever. Dus hij kan geen HD vinden om van te booten, deze is dan trouwens ook niet meer aanwezig in de BIOS.
Indien hij dan na bepaalde tijd toch terug wil booten vind ik een disk/atapi fout in de logboeken.

Mag ik hieruit concluderen dat de HD naar de knoppen is ?

Ik denk dat ie langzaam aan het overlijden is, als ik jou was zou ik METEEN! backups gaan maken. Daar moet je trouwens ook een gewoonte van maken, want er kan van alles misgaan, altijd! Hij kan pas over een paar weken kapot gaan, maar ook morgen dus je weet het nooit.

Ik denk dat ie langzaam aan het overlijden is, als ik jou was zou ik METEEN! backups gaan maken. Daar moet je trouwens ook een gewoonte van maken, want er kan van alles misgaan, altijd! Hij kan pas over een paar weken kapot gaan, maar ook morgen dus je weet het nooit.

Backups genoeg, dat is geen probleem :)

Dan zal ik morgen maar eens een nieuwe HD gaan kopen zeker ?

Als er nog garantie op zit de HD meenemen naar de winkel en zeggen dat ie aan het overlijden is, krijg je vaak een nieuw exemplaar mee (Had ik een paar weken terug ook, kon gewoon een nieuwe meenemen in de winkel). Zit er geen garantie op of is er werk te doen en kunt u niet zonder PC zou ik een nieuwe gaan kopen. Maar reken er maar op dat het een nieuwe wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan