hd stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

luden

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Ik heb sinds een 3tal dagen problemen metde hp-laptop met windows7 van mijn zoon met verschillende foutmeldingen.
soms geeft hij plots een blauw scherm en krijg ik hem heel moeilijk terug opgestart en komen er verschillende foutmeldingen tijdens het opstarten. zo heb ik of mijn zoon de volgende al gezien:
-no boot device available
-no operating system
Op een gegeven moment kon ik tijdens het proberen terug op te starten een aantal tests laten lopen en zei hij iets van "no hard disk"
Soms start hij plots wel terug op en kan ik soms enkele uren zonder problemen werken waarna plots alles weer in de soep draait.
Denk niet dat het softwareprobleem is want heb al een systeemherstel gedaan naar enkele dagen voor het begin vd problemen.
O ja hij staat nog onder garantie, want is maar een 4tal maanden oud.

Kortom, bel HP of ga naar de winkel waar je hem gekocht hebt

ja ok, zal hem naar winkel brengen, maar wou maar eens horen of er mensen zijn die een vermoeden van diagnose hebben.

De harde schijf nogmaals formatteren en Windows 7 opnieuw installeren. Als het dan niet werkt inderdaad terug naar de winkel.

laptop is ondertussen binnen geweest en het was de controller van de HD.
Werkt terug als een zonnetje nu.
Nog klein vraagje, laptop is blijkbaar getest maet één of ander programma en er staat in mijn documenten een mapje PassMark - Burnin test en daarin staat het bestand lastused.bitcfg. Kan ik die map verwijderen of moet dat beter blijven staan?
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan