hd van maxtor

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuuttuut

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
HELP

mijn hd is dood heb hem naar de pcwinkel gebracht en het enige wat ze hebben kunnen redden zijn mijn foto,s
ben zelf aan het rommelen gegaan en heb er nog meer uit kunnen halen maar helaas niet genoeg.Ik werk onder XP en had 5 accounts aangemaakt waaronder 2 beveiligd met een wachtwoord,nu zul je het al raden in die bestanden kom ik dus niet in ???!!!als ik in die bestanden wil geeft hij aan dat ze beveiligd zijn,maar hij vraagt niet om een ww,HELLUP!!!!!!!!!!!!hoe kom ik hierin????????????????????

Als administrator inloggen, de eigenschappen -> rechten bekijken en dan jezelf al eigenaar maken (administrator dus).

dan kun je er weer bij.

ik kom niet in de hd alleen via de nieuwe hd
daar log ik in onder eigenaar wat jij dus hebt doorgegeven werkt niet

toevoeging: alle mp3 bestanden ben ik wel bijgekomen alleen in mijn documenten van 2 accounts kom ik niet in.die zijn door een wachtwoord beveiligd,maar ik kan dat ww nergens invoeren

precies die 2 mappen, daar moet je de SECURITY bekijken. Dus je doet rechtermuisknop en dan eigenschappen. Daar zul je een tabblad zien met RECHTEN.

Geef toegang, en nieuwe eigenaar op, jezelf dus. Of ADMINISTRATOR of IEDEREEN, wat jij wil.

als het dan niet werkt, beat me.. dat werkte bi mij na een crash.

maxtor

de enige tabbladen die ik te zien krijg zijn algemeen/delen/aanpassen en als ik dan probeer te delen geeft hij geweigerd aan

dan ben je niet als administrator ingelogged zoals ik zei.

ik log mij in als eigenaar dat heeft toch dezelfde rechten als administrator??!!
zoniet hoe en waar log ik dan in als administrator

opstarten onder safe mode (F8) en dan zie je de keuze administrator. Die heeft veel meer rechten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan