killer555
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 sep 2006
Ik heb een probleem (zullen jullie vast vaker hooren)
ik heb een pc met 2 hard disken er in.
ik heb hem net opnieuw geinstaleerd (onder de instalatie zat er maar 1 hard disk in)
nu deed ik die 2e HD er weer terrug in om me data over te zetten enzo maar krijg ik een melding als ik hem probeer te openen of te verkennen dat ik hem eerst moet formateren
wat ik liever niet doe want er staan voor mij erg belangrijke dingen op.
ik heb al in veilig modus geprobeerd
al bij schijf beheer gekeken waar die trouwens aan geeft dat mijn harde schijf voor 100% vrij is.
in de bios herkent hij mijn schijf gewoon. (master/slave staat goed)
ik heb ook opgestart van af de xp cd windows instalatie begonnen tot dat hij vraaft op welke schijf je hem wil hebben daar geeft hij aan dat mijn schijf 38.512 mb groot is waarvan 38.511 vrij
waarna ik de instalatie heb afgebroken
is er nog een mogelijk heid om me data terug te krijgen of moet ik hem echt formateren?
heel vriendlijk bedankt vast.

ik heb een pc met 2 hard disken er in.
ik heb hem net opnieuw geinstaleerd (onder de instalatie zat er maar 1 hard disk in)
nu deed ik die 2e HD er weer terrug in om me data over te zetten enzo maar krijg ik een melding als ik hem probeer te openen of te verkennen dat ik hem eerst moet formateren
wat ik liever niet doe want er staan voor mij erg belangrijke dingen op.
ik heb al in veilig modus geprobeerd
al bij schijf beheer gekeken waar die trouwens aan geeft dat mijn harde schijf voor 100% vrij is.
in de bios herkent hij mijn schijf gewoon. (master/slave staat goed)
ik heb ook opgestart van af de xp cd windows instalatie begonnen tot dat hij vraaft op welke schijf je hem wil hebben daar geeft hij aan dat mijn schijf 38.512 mb groot is waarvan 38.511 vrij
waarna ik de instalatie heb afgebroken
is er nog een mogelijk heid om me data terug te krijgen of moet ik hem echt formateren?

heel vriendlijk bedankt vast.