hd werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

laurensberends

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Hallo,

Ik heb een probleem,

Ik wilde een pc opnieuw instaleren voor een kennis. Ik heb dit al vaker gedaan maar ben nog nooit tegen dit probleem opgestuit.
Ik wilde eerst een backup maken met behulp van mijn eigen pc.
De computer die ik wil maken beschikt over 2 hd, 1 van 40 die verdeeld is in 2 partities, 1 met windows er op en 1 met media.
Er zit nog een hd in die zover ik weet uit 1 partitie bestaat, van 200 gig.
Nu wilde ik de hd in mijn pc monteren omdat het systeem zo erg onoverzichtelijk was dat het eeuwig zou duren om alles te sorteren.
Daarom wilde ik de hele inhoud van de master hd kopieren naar de 200 gig hd om die als backup te gebruiken.
Toen ik de 2 hd, in mijn pc had gezet, had de pc ze allebei gevonden en geinstaleerd/ingesteld.
Het enige probleem is dat de master hd ik wel kon openen maar de slave hd niet van 200 gig.

Mijn probleem is dat:

Toen ik de hd van 200 gig wilde openen kreeg ik een scherm met er op: deze hd is nog niet geformateerd, wilt u het nu doen?
Ik kon hem dus niet openen.
Nu kan ik dus NIET de schijf formateren omdat er belangrijke bestanden op staan die niet verloren mogen gaan.
Via beheren onder "deze computer", stond de hd er wel, maar kon hem ook niet openen. toen heb ik hem eerst actief gezet en toen wilde het nog niet. telekens kreeg ik het scherm of ik hem wilde formateren omdat dat volgens de pc nog niet was gebeurd.

Het Rare is dus dat de hd wel werkte zoals het hoord in de pc waar hij uit kwam...

Wie kan mij uit deze hel helpen?

Mvg Alvast Bedankt!!! Laurens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan