LeViN
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jul 2002
Hey, sinds een weekje werkt mijn pc niet meer naar behoren. Wanneer ik hem aandoe zag je voor nog geen seconde een lichtje flikkeren, waarna hij helemaal niets meer doet. Ik dacht dat het door de voeding kwam, omdat ik een licht gezoem hoorde als je ernaar luisterde. Daarom heb ik die vervangen. Helaas ging dat niet goed in eerste instantie. Ik had een kabel verkeerd aangesloten in het moederbord, want yoen ik de pc aandeed rook ik een brandluchtje (waarna ik hem snel uitzette).
Daarom heb ik een paar dagen gelden een vriend erbijgehaald, die een blijkbaar verkeerd, aangesloten kabeltje verwijderde. Hierdoor start de pc nu wel op en kom je in het bios, maar hij herkent nu mijn harde schijf en ingebouwde dvd-speler niet meer. Zonder HD kom ik niet verder. Wat kan ik hieraan doen?
Alvast bedankt.
Daarom heb ik een paar dagen gelden een vriend erbijgehaald, die een blijkbaar verkeerd, aangesloten kabeltje verwijderde. Hierdoor start de pc nu wel op en kom je in het bios, maar hij herkent nu mijn harde schijf en ingebouwde dvd-speler niet meer. Zonder HD kom ik niet verder. Wat kan ik hieraan doen?
Alvast bedankt.