HD3870 wil niet overcl met ati tools

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0185

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Hallo,

Sinds kort heb ik mijn Ati radeon HD 3870 erin en ik zag bij ati tools dat ik hem met ati overdrive de GPU clock van 775 naar 857 en de Memory Clock van 1126 naar 1210 kan zetten. Maar als ik dat doe en ik druk op "Test Custom Clocks" dan test hij ze ( binnen 1 mili seconde ongeveer :p =S ) en dan verandert er niks ik heb dit ook al met Rivatools gedaan maar daar kreeg ik toch niet de indruk dat dát helemaal goed ging.

Kennen jullie dit probleem ,of weten jullie mischein hoe ik hem wel op die hogere mhz kan zetten ?

Alvast bedankt:thumb::D

Probeer eens RivaTuner
EDIT kijk ook naar je Temp he
en als ik jou was zou ik het niet doen !

Laatst bewerkt:
Hallo,

Sinds kort heb ik mijn Ati radeon HD 3870 erin en ik zag bij ati tools dat ik hem met ati overdrive de GPU clock van 775 naar 857 en de Memory Clock van 1126 naar 1210 kan zetten. Maar als ik dat doe en ik druk op "Test Custom Clocks" dan test hij ze ( binnen 1 mili seconde ongeveer :p =S ) en dan verandert er niks ik heb dit ook al met Rivatools gedaan maar daar kreeg ik toch niet de indruk dat dát helemaal goed ging.

Kennen jullie dit probleem ,of weten jullie mischein hoe ik hem wel op die hogere mhz kan zetten ?

Alvast bedankt:thumb::D

Dat kan je normaal ook met het Catalyst Control Center, en probeer eens iets mider hoog te clocken...

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer eens RivaTuner
EDIT kijk ook naar je Temp he
en als ik jou was zou ik het niet doen !

@ "Rivatools gedaan maar daar kreeg ik toch niet de indruk dat dát helemaal goed ging."

Temp = 39 graden ^^

Maar ik doe het toch !:evil::p

Maar bedankt voor je response :D

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry, heb over ati overdrive gekeken...

Probeer eens eerst naar 825mhz gpu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan