HD4850 of een nVidia GeForce 9800 GTX+

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bravia

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2008
Ik ben op zoek naar een nieuwe kaart voor mijn nieuwe pc. Ik twijfel nog tussen de ATI Radeon HD4850 en de nVidia GeForce 9800 serie. Ik wil hem graag bij azerty kopen maar als ik bij zoeken iets intyp krijg ik altijd zoveel verschillende opties dat ik niet weet welke kaart ik moet nemen:confused:Ben nog een beetje noob daarin dus kan iemand mij uitleggen hoe ik weet welke kaart ik moet hebben? Die HD4850 is van ATI en dan krijg ik allemaal verschillende merken:confused::o

Voorbeeld:
HD4850
http://www.azerty.nl/producten/zoek?ZOEKTERMEN=HD4850&ZOEK=Zoek

Alvast bedankt voor de uitleg!:)

Laatst bewerkt:
hey,

ik zou voor de 4850 gaan :thumb: de prestaties zijn gelijk (soms iets beter soms iets slechter) aan die van de 9800gtx+, alleen de 4850 is stukken goedkoper :thumb:

hey,

ik zou voor de 4850 gaan :thumb: de prestaties zijn gelijk (soms iets beter soms iets slechter) aan die van de 9800gtx+, alleen de 4850 is stukken goedkoper :thumb:

Oké:thumb: Maakt het dan nog uit welk merk 4850 ik haal? Zie allemaal verschillende prijzen en merken maar ze heten allemaal HD4850:confused:

Dat er zoveel verschillende merken zijn is gewoon omdat ATI de kaart aan merken verkoopt die vervolgens de kaart soms iets overclocken of er iets opzetten(niet altijd hoor) vandaar ook de prijsverschillen enzo, over Club 3D hoor ik veel negatieve reacties, zelf heb ik hier nog geen problemen mee gehad.. Asus blijft wel goed :)

Dat er zoveel verschillende merken zijn is gewoon omdat ATI de kaart aan merken verkoopt die vervolgens de kaart soms iets overclocken of er iets opzetten(niet altijd hoor) vandaar ook de prijsverschillen enzo, over Club 3D hoor ik veel negatieve reacties, zelf heb ik hier nog geen problemen mee gehad.. Asus blijft wel goed :)

Daarintegen heeft juist Club3d vaak versies met stille koelers (met arctic koeler). Dus dat is juist een pluspunt aan club3d.
En ik lees hier de laatste weken dat mensen problemen hebben met club3d-kaarten, maar waar het op gebaseerd is weet ik niet. Want in al die jaren hiervoor heb ik nog nooit gehoord dat club3d niet goed is.
Tja, er zullen mensen zijn die problemen hebben. Maar ik ken ook veel mensen die problemen met Asus, of Sapphire hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan