Hd4890 in Crossfire mogelijk met dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Generation Kill

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Hallo helpmijers,

Ik heb ik mijn pc 1 HD4890 zitten.

Ik heb 3 vragen.

1.Is het mogelijk kwa stroom?
2.Past het wel?
3.Is het wel verstandig?

1.Ik wil dus weten of dit mogelijk is en dus niet een zwaardere voeding nodig heb.
Voor mijn specificaties zie mijn signature. of je kan hier klikken

2. Ik heb dus een Asus M4A79XTD-EVO mobo en het lijkt wel of hier geen 2de videokaart onder past. (foto komen vandaag nog als die nodig zijn) is het dus wel mogelijk om in Crossfire te zetten ivm ruimte?

3.Is het wel verstandig om bijv in December dit jaar nog een HD4890 erbij te kopen, of gewoon een nieuwe HD5xxx serie (zoja welke die tegen die tijd in prijs is gedaald tot ongeveer 150 euro)

ik zou wachten tot december want
de HD5850 = beter dan een HD4890 in crossfire
en kost minder stroom dus je hoeft niet je psu te upgraden
en je hebt een DX11 kaart!

de HD5850 zal denk ik wel rond de 150 200 euro zijn
tenzij TSMC weer problemen heeft met het leveren van die chips
er komt namelijk HD6xxx series uit volgend jaar

Laatst bewerkt:
er komt namelijk HD6xxx series uit volgend jaar

Bijna elk jaar komt er een nieuwe serie uit, als je hier op gaat wachten kan je eeuwig blijven wachten. En ik neem aan dat de HD5970:love: dan nog niet 250 is :P dat kaartje is echt heeel leuk ^^

Ik ga dus gewoon voor een HD58xx of als hij genoeg gedaald is of die grens in zicht is 5970.

Bijna elk jaar komt er een nieuwe serie uit, als je hier op gaat wachten kan je eeuwig blijven wachten. En ik neem aan dat de HD5970:love: dan nog niet 250 is :P dat kaartje is echt heeel leuk ^^

Ik ga dus gewoon voor een HD58xx of als hij genoeg gedaald is of die grens in zicht is 5970.

tjah jij wilt wachten tot december :rolleyes:

maar vergeet de HD5970 maar
ik denk echt niet dat de HD5970 goedkoper word dan 250 euro dit jaar
het tenslotte de snelste kaart op de wereld en dat zal hij ook een tijdje blijven!
en ik denk eerlijk gezecht ook de HD5870 niet die zijn nogsteeds erg schaars vanwegen de chip leverbaarheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan